Als ik via mijn simyo account een Nieuwe simkaart bestel Krijg ik dan automatisch nummerbehoud?
Bladzijde 1 / 1
Beste meneer/mevrouw
Ik heb een nieuwe mobiel gekocht een samsung Galaxy S7 maar ik kan bij dit apparaat niet mijn simkaart vervangen.
Is er toch nog een mogelijk om het zelfde nummer te kunnen behouden ?
mvg,
Ik heb een nieuwe mobiel gekocht een samsung Galaxy S7 maar ik kan bij dit apparaat niet mijn simkaart vervangen.
Is er toch nog een mogelijk om het zelfde nummer te kunnen behouden ?
mvg,
Hoi Stef Fijnheer,
Welkom op het Forum!
Goed dat je even contact met ons opneemt.
Het klopt dat als je via Mijn Simyo een vervangende simkaart aanvraagt (onder het tabblad Instellingen > Simkaart) je een nieuwe simkaart krijgt met je eigen telefoonnummer. Je hoeft zelf dus geen nummerbehoud aan te vragen. Dat scheelt weer, hè?
Volgens onze gegevens heb je inmiddels al een nieuwe simkaart aangevraagd en in gebruik genomen. Dat is mooi!
Laat je het mij weten als je hier vragen over hebt?
@ Iejon, welkom op het Forum!
Leuk dat je een nieuwe telefoon hebt gekocht! Het is voor mij alleen niet duidelijk wat je precies bedoelt.
Kun jij je huidige simkaart niet gebruiken in je nieuwe telefoon? In dat geval kun je het beste een vervangende simkaart aanvragen via Mijn Simyo onder het tabblad Instellingen > Simkaart. Deze nieuwe simkaart is met ebhoud van je nummer. Hier hoef jij geen actie voor te ondernemen.
Houd er alleen wel rekening mee dat je voor de vervangende simkaart eenmalig € 5,- betaalt. Dit bedrag brengen wij in rekening op je factuur, of juist in mindering van je beltegoed. :$
Gaat het lukken zo?
Groetjes,
Asma
Welkom op het Forum!
Goed dat je even contact met ons opneemt.
Het klopt dat als je via Mijn Simyo een vervangende simkaart aanvraagt (onder het tabblad Instellingen > Simkaart) je een nieuwe simkaart krijgt met je eigen telefoonnummer. Je hoeft zelf dus geen nummerbehoud aan te vragen. Dat scheelt weer, hè?
Volgens onze gegevens heb je inmiddels al een nieuwe simkaart aangevraagd en in gebruik genomen. Dat is mooi!
Laat je het mij weten als je hier vragen over hebt?
@ Iejon, welkom op het Forum!
Leuk dat je een nieuwe telefoon hebt gekocht! Het is voor mij alleen niet duidelijk wat je precies bedoelt.
Kun jij je huidige simkaart niet gebruiken in je nieuwe telefoon? In dat geval kun je het beste een vervangende simkaart aanvragen via Mijn Simyo onder het tabblad Instellingen > Simkaart. Deze nieuwe simkaart is met ebhoud van je nummer. Hier hoef jij geen actie voor te ondernemen.
Houd er alleen wel rekening mee dat je voor de vervangende simkaart eenmalig € 5,- betaalt. Dit bedrag brengen wij in rekening op je factuur, of juist in mindering van je beltegoed. :$
Gaat het lukken zo?
Groetjes,
Asma
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.