.

Bedenktijd

  • 15 May 2024
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Badge

Ik ben sinds 3 mei bij Simyo en heb 14 dagen bedenktijd. Omdat ik diverse nummers niet kan bellen en  Simyo dit niet kan verhelpen, stap ik over. Krijg melding van Simyo dat ik contract vrij ben met nummerbehoud,  maar ik nog 30 dagen moet wachten voordat ik kan overstappen! Alleen met early termination kan Holland Niwuwe dit vervroegen, maar HN heeft deze mogelijkheid niet. Kan dus een maand lang o.a. mijn huisarts niet bereiken! Heb nu advocaat ingeschakeld en bericht ook Radar.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Genua,

Bedankt voor je bericht.

Wat jammer om te horen dat je diverse nummers niet kunt bereiken sinds je bent overgestapt. Ik kan het begrijpen dat je hierdoor je abonnement zou willen annuleren. Het is zo dat je provider inderdaad een nummerbehoud verzoek met “Early Termination” zou moeten indienen zodat je nummer eerder overgezet kan worden. Zonder Early Termination heb je namelijk de standaard opzegtermijn van 30 dagen. Ik kan me voorstellen dat dit niet gewenst is voor je.

Zou Hollands Nieuwe eventueel het nummerbehoud verzoek in kunnen dienen met de notitie “;mag eerder weg”? Dit is de manier hoe wij het voorheen deden, wellicht dat dit dan ook nog hun werkwijze is. Ik hoor graag van je of het hiermee is gelukt.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer