Skip to main content
Hallo, hebben er nog meer mensen problemen?

Gisteren was mijn internet abonnement verlopen en netjes opgewaardeerd, maar nu kwam mijn simonly in het rood te staan.

Maar ik heb hem ingestelde automatisch opwaarderen.

Kan iemand mij vertellen hoe dat kan en wat ik er aan kan doen, want nu kan ik dus niet meer bellen.



Alvast bedankt.
Hoi Johnny9205,



Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Bellen. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk :)



Vervelend dat je niet kan bellen, lukt het nog steeds niet? Ik zie in het systeem geen blokkade staan. Heb je je toestel al eens uit- en aangezet? Dit kan soms helpen als je niet kan bellen. Ook is het handig om handmatig in je toestel een netwerk te selecteren. Voor de volledigheid heb ik je simkaart even gereset. Zou je je telefoon opnieuw willen opstarten? Je simkaart gaat zich dan opnieuw aanmelden op het netwerk.



Je bent inmiddels, op 14 september, overgestapt naar een Sim Only abonnement. Je beltegoed heb je inderdaad opgewaardeerd. De opwaardering van je beltegoed is verwerkt voor je overstap. Op het moment dat je simkaart werd omgezet had je een positief beltegoed 🙂 Het positieve beltegoed zal worden verwerkt met je eerstvolgende factuur.



Laat je mij weten of alles weer werkt? 🙂

Reageer