.

Beantwoord

App om gebruik bij te houden

  • 15 March 2013
  • 14 reacties
  • 1404 Bekeken

met welke app kun je het beste je resterende tegoeden controleren
icon

Beste antwoord door Natascha 16 March 2013, 12:08

Bekijk originele reactie

14 reacties

Badge
Beste Rita,

Dat hangt heel erg af van welk besturingssysteem je hebt op je telefoon. Overigens komt er als het goed is in april de officiele simyo app uit.
Beste Rita,

Dat hangt heel erg af van welk besturingssysteem je hebt op je telefoon. Overigens komt er als het goed is in april de officiele simyo app uit.

HTC telefoon volgens mij android Groetjes
Badge +6
Met welke app kun je het beste je resterende tegoeden controleren

Hoi Rita1956,

Simyo gaat volgende maand een eigen app lanceren. Meer informatie over de app vindt je hier .
Badge
Hoi Natascha,

Waarom kan ik nu niet meer mijn belgeschiedenis via mijnsimyo bekijken?? Ik vind nu het heel onhandig is. Ik zie niet meer wanneer naar wie ik gebeld heb!!

Mg,

Rebo 
Reputatie 3
Badge +9
Staat nog wel op de site hoor. Inloggen en kijk bij mijn verbruik, klik daarnaast op Maart. Hier kan je alle info vinden.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Fij,

Ik zie dat je dezelfde vraag in dit topic hebt gesteld. Om het forum overzichtelijk te houden, wil ik je vragen om je eenzelfde vraag niet in meerdere topics te stellen.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Fij,

Ik zie dat je dezelfde vraag in dit topic hebt gesteld. Om het forum overzichtelijk te houden, wil ik je vragen om je eenzelfde vraag niet in meerdere topics te stellen.

Groetjes,

Alex


Na het plaatsen van mijn topic, vond ik die vraag van andere. Van daar!
Badge
Ik las dat er problemen waren met app's die niet meer weergeven wat je verbruik is?

Ik gebruik de app 'bundels' en ik kan nu niet meer zien wat mijn verbruik is?!?!?

Is hier een oplossing voor of weet iemand waarom ik dit niet meer kan zien?
Ok, je kan het op de site zien van simyo, maar om iedere keer met je foon naar de site te gaan is ook zo'n gedoe de hele tijd!

mvg ricco1972
Reputatie 7
Badge +9
Ik weet niet hoe "Bundels" werkt (gebruik ik niet), maar data monitoring apps die hun gegevens van het operating system van je mobiel krijgen zijn niet helemaal betrouwbaar, ze geven niet meer dan een indicatie van het dataverbruik.  Er is een app die claimt dat het dataverbruik exact gemeten wordt: Onavo Count. Ik ben deze momenteel aan het testen, maar het duurt nog even om te zien of Onavo's telling overeenkomt met die van mijn provider.
Badge +6
Ik las dat er problemen waren met app's die niet meer weergeven wat je verbruik is?

Ik gebruik de app 'bundels' en ik kan nu niet meer zien wat mijn verbruik is?!?!?

Is hier een oplossing voor of weet iemand waarom ik dit niet meer kan zien?
Ok, je kan het op de site zien van simyo, maar om iedere keer met je foon naar de site te gaan is ook zo'n gedoe de hele tijd!

mvg ricco1972


Hoi Ricco1972,

Welkom op het forum!
Ik kan je geen inhoudelijke vraag beantwoorden over de app Bundels. Ik raad je aan contact op te nemen met de maker van deze app wellicht kunnen zij je vragen beantwoorden.

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.
Badge
Hoi Ricco1972,

Ik heb zelf ook contact gehad met Bundels. Blijkt dat er waarschijnlijk iets is veranderd aan de site van Simyo waardoor zij de gevraagde informatie niet meer kunnen binnenhalen. Er is inmiddels bij Apple een update ingediend, dit duurt vaak ongeveer een week voordat die beschikbaar is.
Badge +6
Hoi Ricco1972,

Ik heb zelf ook contact gehad met Bundels. Blijkt dat er waarschijnlijk iets is veranderd aan de site van Simyo waardoor zij de gevraagde informatie niet meer kunnen binnenhalen. Er is inmiddels bij Apple een update ingediend, dit duurt vaak ongeveer een week voordat die beschikbaar is.


Hoi Sandertju,

Bedankt voor je reactie. Het is nu afwachten op de update van de app voor de klanten die dit gebruiken.
Badge
Hoi Natascha,

Of gewoon de nieuwe Simyo app introduceren! Ik hoop dat die wel de mogelijkheid krijgt om niet alleen bel/sms tegoed en internet tegoed te bekijken maar ook overige kosten, buitenbundel kosten, facturen en dergelijk...
Badge +6
Hoi Natascha,

Of gewoon de nieuwe Simyo app introduceren! Ik hoop dat die wel de mogelijkheid krijgt om niet alleen bel/sms tegoed en internet tegoed te bekijken maar ook overige kosten, buitenbundel kosten, facturen en dergelijk...


Hoi Sandertju,

We werken er hard aan om de app voor de zomer te lanceren. De eerste versie van onze app maakt het mogelijk je belminuten, sms'jes en MB’s te checken. In de daarop volgende versies zullen we geleidelijk nieuwe functies toevoegen zoals je verbruiksgeschiedenis, facturen, meldingen voor het instellen van waarschuwingen.

Reageer