Skip to main content
Beste .. ,



 Ik kreeg onderstaand bericht. Ik heb bij jullie een abbonement aangevraagd op 23-7 met het idee dat het dan een maand later in kon gaan. Wrs hebben jullie dit vervolgens op 27-7doorgegeven aan T-mobile waardoor dit de eerst mogelijk ingangsdatum is volgens mijn huidige provider. Ik wil mijn nieuwe abbonement bij jullie op 27-8 in laten gaan, is dat mogelijk?



Bedankt voor de hulp!



Jullie bericht:

Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 06........  op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.



De reden opgegeven door je vorige provider is: opzegtermijn tm 27 augustus 2012.



Simyo Sim Only klanten, LET OP! Neem contact op met onze Klantenservice indien je af ziet van nummerbehoud!



Besluit je met je Simyo simkaart en het bijbehorend mobiel nummer dat je van Simyo hebt gekregen, te gaan bellen, dan dienen je bel-, sms- en/of data bundel(s) te worden geactiveerd zodat je voordelig binnen je bundel kunt bellen.



Wil je alsnog je nummer behouden, dan verzoeken wij je ons de juiste gegevens te verstrekken zodat wij een nieuwe aanvraag kunnen indienen. Heb je vragen over de afwijzing, neem dan contact op met je vorige provider.
Beste jpeters2,



Wij hebben een nieuwe aanvraag ingediend bij je vorige provider. Zodra wij hier een terugkoppeling van hebben zullen wij je hier per mail van op de hoogte stellen.



Groetjes,



Arie

Reageer