Skip to main content
halllo,



Wilde ms toch mijn mobielnummer veranderen is dit mogelijk? enzo ja hoe en wat zijn de kosten?



Ook vertrek ik ms over een tijdje naar Argentinie kan ik mijn simyo abonement veranderen zodat ik ook vanuit daar kan bellen en smsen?



Groetjes

Michael Pico

Zoetermeer
Hoi Michael Pico,



Het is inderdaad mogelijk om je nummer te laten veranderen. Dit kost €5, maar moet ik nog wel even een bevestiging van je op krijgen.

Mag ook via het forum, hoor.



Op jouw Mijn Simyo staat de optie Bellen in en naar het Buitenland aan, dus je kunt daar bellen, maar dat is tegen de tarieven die in Argentinië gelden.

Je hebt tot april nog een jaarcontract voor je belbundel, maar je andere bundels kun je maandelijks stopzetten. Je betaalt dan €3 per maand als je in Argentinië zit. Je kunt vanaf april ook overstappen naar prepaid, maar dan krijg je weer een nieuwe simkaart, nummerbehoud, etc. dus misschien is dat wat veel moeite.



Hoe is het vorig jaar afgelopen, je zat toen op nieuws te wachten...?
Hallo Ernst,



Hartelijk dank voor je snelle respons

Graag zou hier een nieuw nummer willen aanvragen als dat kan graag en liefst zo snel mogelijk ik ga ms idd binnen deze maand hoop ik naar argentinie en voor een langere tijd vind het wel makelijk en hulpzaam als ik toch naar nederland kan bellen mocht dat nodig zijn vind het wel echt makelijk dat je zelf alles kan aanpassen..



Groeten

Michael Pico

Zoetermeer
Hallo Ernst,



Hartelijk dank voor je snelle respons

Graag zou hier een nieuw nummer willen aanvragen als dat kan graag en liefst zo snel mogelijk ik ga ms idd binnen deze maand hoop ik naar argentinie en voor een langere tijd vind het wel makelijk en hulpzaam als ik toch naar nederland kan bellen mocht dat nodig zijn vind het wel echt makelijk dat je zelf alles kan aanpassen..



Groeten

Michael Pico

Zoetermeer




Hi Michael Pico,



Je krijgt in de loop van deze dag een ander telefoonnummer. Ik stuur je een SMS zodra dat geregeld is.

Je zult je wel opnieuw moeten aanmelden voor het forum. Met dat nieuwe nummer moet je ook inloggen op Mijn Simyo.



Goede reis!

Reageer