Ik heb voor de derde of vierde keer sinds ik mijn simyo abonnement heb geen netwerk meer. Waarvan de laatste keer minder dan een week geleden. Het blijft net zo lang zo tot een medewerker mijn simkaart reset. Iemand een oplossing?
mvg Siham
Bladzijde 1 / 1
Je sim in een andere telefoon testen en een andere sim in jouw telefoon. Dit heet een kruistest en zo kun je er achter komen of het probleem aan de telefoon of simkaart ligt.
Hoi S. Yakoubi,
Wat vreemd dat je weer geen bereik hebt. Ik kan me inderdaad nog herinneren dat ik jou vorige week hiermee geholpen heb.
Ik wil je vragen om je simkaart in een andere telefoon te plaatsen. Het is mij namelijk niet duidelijk wat er dan gebeurt. Dit heb je de vorige keer niet aangegeven. Voor de zekerheid heb ik toch je simkaart gereset.
Laat je me even weten of de kruistest geholpen heeft?
Groetjes,
Estelle
Wederom bedankt voor je goede hulp, Raytje!
Wat vreemd dat je weer geen bereik hebt. Ik kan me inderdaad nog herinneren dat ik jou vorige week hiermee geholpen heb.
Ik wil je vragen om je simkaart in een andere telefoon te plaatsen. Het is mij namelijk niet duidelijk wat er dan gebeurt. Dit heb je de vorige keer niet aangegeven. Voor de zekerheid heb ik toch je simkaart gereset.
Laat je me even weten of de kruistest geholpen heeft?
Groetjes,
Estelle
Wederom bedankt voor je goede hulp, Raytje!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.