Skip to main content
Hallo,



Ik kom er net achter dat ik ben afgesloten bij Simyo. Kijk ik natuurlijk even online, blijkt dat ik een verbruik van 155 euro heb, waarvan 124 euro gister blijkt te zijn.

Nu heb ik gewoon een abbonnement van een jaar, 200 min/sms en 1000 mb internet. Beetje de bits en bites opgetelt en ik zit er echt nog niet over heen. Ook lijkt het me stug dat 9 x bellen binnen nederland me 12 euro kost.

Ik zie wel dat ik geen factuur heb gehad na November.



Iemand enig idee?
Welkom op het forum shailangen,



Omdat jouw nummerbehoud nog niet is uitgevoerd is alle verbruik buiten de bundel berekend. Zodra jouw nummerbehoud is uitgevoerd zullen jouw bundels in gaan en zal het verbruik binnen de bundel berekend worden.
En hoe zit het met de regelementen over het niet genotificeerd worden als je al meer dan een maand lang buiten je bundel aan het bellen bent?
Hey shailangen,



In de welkomstbrief wordt vermeld dat jouw bundels in gaan op het moment dat jouw nummerbehoud uitgevoerd wordt. Naast de welkomstbrief wordt dit ook in de nummerbehoud email vermeld. Ook wordt dit vermeld op het moment dat je jouw simkaart hebt geactiveerd.



Wij stellen onze klanten hiervan dus meermaals op de hoogte.

Reageer