Mijn ouders en ik bellen alle drie met Simyo. Zij kunnen mij ook sms'en, maar ik kan hen niet sms'en. Ik stuur wel sms'jes, maar deze komen niet aan. Helaas betaal ik hier wel voor.
Ik heb hier al eerder contact over opgenomen met Simyo. Toen zijn onze telefoon gereset en ik heb een nieuwe simkaart ontvangen. Het probleem is echter nog niet opgelost. Wat zou er aan de hand kunnen zijn?
Bladzijde 1 / 1
Hoi M. Diepenbroek,
Welkom op het Simyo forum :)
Wat jammer dat de sms'jes naar je ouders niet aankomen! Ik zie dat je de sms'jes wel naar de juiste nummers stuurt. Deze zouden dus gewoon aan moeten komen bij hen.
Om een duidelijker beeld te krijgen van deze situatie, heb ik een paar vragen voor je. Als je ouders naar elkaar sms'en, komen de sms'jes dan wel aan? En als je een sms stuurt naar iemand die een andere provider heeft, komt deze dan aan?
Ook raad ik je aan om je simkaart even in een andere telefoon te stoppen en de simkaart van 1 van je ouders in jouw telefoon te stoppen. Komen de sms'jes wel aan als je deze vanuit een andere telefoon verstuurt? En komt het sms'je van je ouders wel aan als ze deze vanuit jouw telefoon versturen? Zo kunnen we zien of er eventueel een blokkade op je simkaart of in je telefoon staat.
Laat je het weten?
Groetjes,
Samantha
Welkom op het Simyo forum :)
Wat jammer dat de sms'jes naar je ouders niet aankomen! Ik zie dat je de sms'jes wel naar de juiste nummers stuurt. Deze zouden dus gewoon aan moeten komen bij hen.
Om een duidelijker beeld te krijgen van deze situatie, heb ik een paar vragen voor je. Als je ouders naar elkaar sms'en, komen de sms'jes dan wel aan? En als je een sms stuurt naar iemand die een andere provider heeft, komt deze dan aan?
Ook raad ik je aan om je simkaart even in een andere telefoon te stoppen en de simkaart van 1 van je ouders in jouw telefoon te stoppen. Komen de sms'jes wel aan als je deze vanuit een andere telefoon verstuurt? En komt het sms'je van je ouders wel aan als ze deze vanuit jouw telefoon versturen? Zo kunnen we zien of er eventueel een blokkade op je simkaart of in je telefoon staat.
Laat je het weten?
Groetjes,
Samantha
Geachte heer/mevrouw,
Dank voor uw reactie. We hebben de diverse opties uitgeprobeerd.
Als ik om een ontvangstbevestiging vraag zie ik dat het bericht verzonden wordt. Er komt echter bij mijn moeder nog steeds niets binnen. Ook hebben we de simkaarten verwisseld en ook hierbij gebeurde er niets.
Hiernaast heb ik net een nieuwe telefoon en kunnen mijn ouders onderling wel Sms'en.
Zou u ons nogmaals verder kunnen helpen?
Alvast hartelijk dank voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Martine Diepenbroek
Dank voor uw reactie. We hebben de diverse opties uitgeprobeerd.
Als ik om een ontvangstbevestiging vraag zie ik dat het bericht verzonden wordt. Er komt echter bij mijn moeder nog steeds niets binnen. Ook hebben we de simkaarten verwisseld en ook hierbij gebeurde er niets.
Hiernaast heb ik net een nieuwe telefoon en kunnen mijn ouders onderling wel Sms'en.
Zou u ons nogmaals verder kunnen helpen?
Alvast hartelijk dank voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Martine Diepenbroek
Hoi Martine,
Wat jammer dat het nog steeds niet opgelost is! Komen jouw sms'jes naar je vader ook niet aan, of is dit alleen bij je moeder? Heb je ook al uitgetest wat er gebeurt als je naar iemand anders een sms'je toestuurt?
Heb je ook gekeken wat er gebeurt als je een ontvangstbewijs vraagt wanneer je je vader sms't?
Dit klinkt verder misschien als een gekke vraag, maar weet je zeker dat je hun telefoonnummers goed hebt ingevoerd?
Ik zie dat mijn collega heeft gebeld met de netwerkspecialisten hierover. Hij heeft je een e-mail gestuurd. Ben je hier wijzer uit geworden? :)
Groetjes,
Jihane
Wat jammer dat het nog steeds niet opgelost is! Komen jouw sms'jes naar je vader ook niet aan, of is dit alleen bij je moeder? Heb je ook al uitgetest wat er gebeurt als je naar iemand anders een sms'je toestuurt?
Heb je ook gekeken wat er gebeurt als je een ontvangstbewijs vraagt wanneer je je vader sms't?
Dit klinkt verder misschien als een gekke vraag, maar weet je zeker dat je hun telefoonnummers goed hebt ingevoerd?
Ik zie dat mijn collega heeft gebeld met de netwerkspecialisten hierover. Hij heeft je een e-mail gestuurd. Ben je hier wijzer uit geworden? :)
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.