Skip to main content
Sinds afgelopen donderdag kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Elke x als mijn batterij leeg is, en ik m oplaad en vervolgens weer aan zet, staat mijn telefoon ingeschakeld op alleen noodoproepen. Ik heb de simkaart al een paar x opnieuw geplaatst, de telefoon uit en aan gezet, maar dit helpt allemaal niet. Ik ben nu al 5 dagen niet bereikbaar en kan niet bellen.
Hoi AntjevdN, welkom op het Simyo forum :)



Wat onhandig dat je plotseling niet meer bereikbaar bent. Dat moeten we snel oplossen, want 5 dagen is echt heel lang zo!



Ik heb meteen je simkaart opnieuw aangemeld bij het netwerk. Wat ik aan jou wil vragen is om je telefoon uit te zetten voor 15 minuten en je simkaart uit je telefoon te halen. Na die 15 minuten zet je het geheel weer in elkaar en start je de telefoon op. Je kunt dan nog het beste handmatig het KPN netwerk zoeken.



Laat je me weten of dit heeft geholpen?



Groetjes, Tiury
Helaas geeft mijn telefoon aan niet te kunnen zoeken naar mobiele netwerken.
Doe een kruistest om te controleren of de telefoon in orde is...ik verwacht telefoon pruttelt tegen.:)
Hoi AntjevdN,



Wat vervelend dat het probleem nog niet is opgelost. Ik wil je net als Friesian adviseren een kruistest uit te voeren. Dit betekent dat je jouw simkaart in een andere telefoon plaatst en een andere simkaart in jouw telefoon probeert. Zo kun je erachter komen of het probleem door de simkaart of door de telefoon wordt veroorzaakt.



Laat je me de uitkomst weten?



@Friesian bedankt voor je hulp!
Hallo

Ik heb ook al bijna een week geen verbinding meer.

Het begint nu echt vervelend te worden, want ik had het vorige maand toen ik nog een andere telefoon had ook al.

Gisteren heb ik vanaf mijn werk met het betaald 0900 nummer gebeld, het probleem was daarmee niet opgelost, maar zou worden besproken met de technische help desk. Hierover zou ik dezelfde middag via email op de hoogte worden gehouden. Helaas nog niets ontvangen (ook niet in ongewenste mail). Het is ondertussen wel tijd dat dit wordt opgelost. Ik lees erg veel verhalen op dit forum van eenzelfde probleem, maar de oplossing vind ik er niet tussen. Graag hoor ik van u welke volgende stap er kan worden genomen.

Bij voorbaat hartelijk dank
Hoi Can,



Je hebt je vraag meerdere keren op ons forum gesteld. Om het overzicht te bewaren, heb ik op dit topic gereageerd. Ik wil je vragen om jouw reactie ook in jouw eigen topic te plaatsen.



Alvast bedankt :)



Groetjes,

Angela

Reageer