Faktuur december is niet betaald. Op de faktuur staat niet zelf geld overmaken, wachten op herinneringsmail met Ideal link. Ik heb geen herinnering gehad. Kan nu niet bellen en niet gebeld worden. Saldo is nog positief, onderling bellen nog 97 minuten. Wil graag zsm weer kunnen bellen !
Bladzijde 1 / 1
Hoi Ikdus,
Welkom op het forum!
Je simkaart is volledig actief op het netwerk. Heb je toestel al uit/aan gezet?
Mocht dit het probleem niet verhelpen dan raad ik je aan je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of het probleem aanhoudt.
Welkom op het forum!
Je simkaart is volledig actief op het netwerk. Heb je toestel al uit/aan gezet?
Mocht dit het probleem niet verhelpen dan raad ik je aan je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of het probleem aanhoudt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.