hoewel toch betaald, kan ik niet meer bellen of gebeld worden op m'n nummer;
als ik zelf bel, krijg ik 'alleen noodoproepen' als melding
als ik zelf bel, krijg ik 'alleen noodoproepen' als melding
Bladzijde 1 / 1
Wat staat er bij "mijn simyo" qua beltegoed?
Heb je prepaid of simonly?
En welke bundel heb je?
edit: ben je wel verbonden met het simyo netwerk ?
Heb je prepaid of simonly?
En welke bundel heb je?
edit: ben je wel verbonden met het simyo netwerk ?
simonly, de een voudigste bundel, net gewijzigd in 'zonder internet';
mar het is heel gek, de afgelopen weken een paar keer het toestel aan en uit gezet, zonder resultaat;
maar nu ineens doet het het wel, na opnieuw opstarten;
het is dus opeens voorlopig opgelost
mar het is heel gek, de afgelopen weken een paar keer het toestel aan en uit gezet, zonder resultaat;
maar nu ineens doet het het wel, na opnieuw opstarten;
het is dus opeens voorlopig opgelost
Okay mooizo !
als ik zelf bel, krijg ik 'alleen noodoproepen' als melding
Hoi RoelXYZ,
Fijn te horen dat het probleem is verholpen. Mocht dit nog een keer gebeuren en het uit/aan zetten helpt niet dan raad ik je aan je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of het probleem zich blijft voortdoen.
Ik krijg de melding “Alleen noodoproep”.
Na doorlezen heb ik:
- Mobiel uit- en aan gedaan. Geen resultaat.
- Mobiel uit en sim eruit voor 15 minuten. geen resultaat.
Wat is de volgende stap?
Hoe lang ervaar je dit al? Op eens? Bij het plaatsen van een nieuwe simkaart? Heb je al eens een ‘kruistest’ gedaan? Dat is jouw sim in een andere telefoon stoppen en een andere sim in jouw telefoon.
He W. broekhuis,
Ik zie geen gekke dingen op jouw aansluiting. Kun je inderdaad even controleren wat er gebeurt wanneer je die simkaart in een ander toestel plaatst? Zoals RicoK aangaf.
Thanks RicoK!
Groetjes,
Daisy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.