Skip to main content
We hebben dit probleem al enige tijd, maar omdat ik binnenkort in Hongarije zit willen we het graag opgelost hebben zodat we sms contact kunnen hebben. Aangezien simyo geen buitenland bundel heeft.

Als ik een sms stuur naar mijn vriendin komt hij niet bij haar binnen. Als zij naar mij smst krijg ik hem wel. Anderen kunnen zowel met haar als met mij smsen.

We hebben al eerder contact gehad met de klantenservice en hierbij moesten we een code in het bericht zetten zodat ze hem konden volgen en het resultaat was dat hij gewoon verdween. Uiteindelijk hebben we het geaccepteerd maar willen graag in hongarije kunnen smsen. We hebben beide dezelfde telefoons HTC one X met dezelfde instellingen. Inbox is ook niet vol we krijgen beide van andere wel smsjes. Wat kunnen we doen??

Wie weet wat te doen.



Groet Richard
Hoi Richie,



Welkom op het forum :)



Dat is lastig, zeg. Want ik kan me voorstellen dat je vriendin juist degene is die je berichtjes wilt sturen. ;)

Fijn dat je jullie toesteltypes ook hebt vermeld. Ik adviseer jullie om eens in de telefoon van je vriendin na te gaan of je per ongeluk geblokkeerd bent. In deze link staat waar je dat kunt vinden.

Mocht daar nou niks aan de hand zijn, dan wil ik je vragen bij welke provider je vriendin zit. En of zij de berichtjes van andere Simyo gebruikers wel aankrijgt?

Ik hoor het graag van je,



Groetjes,

Charlene
Hallo Charlene,



Bedankt voor je reactie. Mijn vriendin zit overigens ook bij simyo. Het probleem ligt niet bij de blokkering. Ik heb wel gevonden wat het probleem was. Als volgt. Mijn vriendin staat in mijn telefoon als +31612345678. Verder niks anders. Als ik reageer op haar sms wordt hij verstuurd naar +612345678 en komt de sms niet aan. Wel geeft hij aan verzenden gelukt. Als ik een nieuw bericht stuur naar haar en ik haar naam zoek krijg ik 2 keuzes. De +316 en de +6. De +316 doet het, maar de berichten worden wel in hetzelfde gesprek gezet als de niet aangekomen +6 berichten. Kan de +6 ook nergens terugvinden en dus ook niet verwijderen.

We weten in ieder geval wat het is en erg bedankt voor je reactie.



Groet richard
Hallo Charlene,



Bedankt voor je reactie. Mijn vriendin zit overigens ook bij simyo. Het probleem ligt niet bij de blokkering. Ik heb wel gevonden wat het probleem was. Als volgt. Mijn vriendin staat in mijn telefoon als +31612345678. Verder niks anders. Als ik reageer op haar sms wordt hij verstuurd naar +612345678 en komt de sms niet aan. Wel geeft hij aan verzenden gelukt. Als ik een nieuw bericht stuur naar haar en ik haar naam zoek krijg ik 2 keuzes. De +316 en de +6. De +316 doet het, maar de berichten worden wel in hetzelfde gesprek gezet als de niet aangekomen +6 berichten. Kan de +6 ook nergens terugvinden en dus ook niet verwijderen.

We weten in ieder geval wat het is en erg bedankt voor je reactie.



Groet richard




Hoi Richie,



Bedankt voor je terugkoppeling! :)



Erg fijn dat je nu weet waar het probleem zit. Kun je dit nog veranderen in je telefoon? Ik vraag me ook af of dit alleen voor jouw type toestel geldt of voor alle HTC telefoons...

Reageer