Skip to main content

.

Sinds 2021 is mijn vrouw, op ons advies (3 tevreden Simyo gebruikers), overgestapt naar Simyo. Vanaf de eerste keer dat wij naar het buitenland gingen heeft zij geen internet in het buitenland. Uiteindelijk wordt het gedurende de vakantie vaak wel weer door medewerkers van Simyo verholpen maar de volgende keer dat we naar het buitenland gaan is er weer geen internet. Dit gaat nu dus al 4 jaar zo aan en dat is inmiddels bloed irritant. Enige tijd geleden zijn we een weekendje naar Duitsland geweest en wederom geen internet, helpdesk kreeg het niet aan de gang en aangezien wij alles inmiddels geprobeerd hadden gelijk maar een nieuwe simkaart besteld. Nieuwe simkaart geplaatst en geactiveerd, instellingen gecontroleerd en op naar Duitsland. Helaas, wederom geen internet. Bij thuiskomst gelijk (13-7) een app naar Simyo gestuurd dat het nog steeds niet goed is, dat we alles al geprobeerd hebben en dat, als het zo'n probleem blijft, een overstap naar een andere provider een serieuze optie wordt. Gelijk een ontvangstbevestiging gekregen waarna we op 14-7 een bericht van Sabrina kregen. Sabrina vond het allemaal heel vervelend en vroeg of er ooit al een netwerk specialist naar gekeken had. Dat was volgens ons niet het geval dus zou Sabrina dat voor ons regelen. Aangezien dit contact op zondag plaatsvond en er dus geen netwerk specialist aanwezig was had zij het voor maandag in haar agenda genoteerd en zou het geregeld worden. Inmiddels zijn we weer een week verder, hebben we helemaal niks meer van Simyo vernomen en gaan we over minder dan 2 weken naar het buitenland. Ik ben al iets van 14 jaar klant maar als ik zie hoe het probleem van mijn vrouw aangepakt wordt, ben ik het vertrouwen in Simyo kwijt. In 4 jaar tijd heeft mij vrouw dus nooit probleemloos internet in het buitenland gehad. Door allerlei (bleek telkens weer) lapmiddelen kwam het internet dan wel weer op gang maar de volgende keer in het buitenland was het weer weg. We hebben vorige week nog een berichtje gestuurd met de vraag of er al wat bekend was maar daar hebben we, verassend, geen reactie op gekregen. 

We zitten nu minder dan 2 weken voor onze vakantie en we hebben alles geprobeerd, instellingen gecontroleerd, simkaarten uitgewisseld, nieuwe simkaart, enz enz. En nu zitten we al een week te wachten op actie van Simyo. 

Als ik Simyo was zou ik een dossier wat inmiddels behoorlijk dik is met extra aandacht behandelen anders is de kans reëel dat er mensen bij je weggaan.

Hoi @Nixter,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je vrouw geen internetverbinding heeft in het buitenland!

Als één van onze medewerkers een afspraak met je maakt, is het uiteraard de bedoeling dat de afspraak nagekomen wordt. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat + persoonlijke gegevens? Ik ga hier dan graag even achteraan voor je en help je ook graag verder.

Groetjes,
Roeqajja


Misschien deze situatie een hele domme opmerking @Nixter , maar staat bij uw vrouw "Internetten in buitenland" in uw 'mijn Simyo' wel aan?

 


Hoi @Kaas Berrie,

Het is altijd slim om te checken of je instellingen wel goed staan! Bedankt voor je hulp. 😊

Groetjes,
Roeqajja


Hallo Kaas Berrie, 

Bedankt voor je reactie. Internet in het buitenland staat aan dus dat is het helaas niet. Volgens mij hebben we alles geprobeerd wat aangedragen wordt en zijn er, door de jaren, meerdere moderators mee bezig geweest dus ik verwacht dat het echte probleem al ontstaan is bij de overstap naar Simyo toe.


@Roeqajja 

Bericht gestuurd!


Hoi @Nixter,

Bedankt voor je reactie.

Top! Ik heb je privébericht ontvangen en help je graag verder via deze weg. 🙂

Groetjes,
Roeqajja


Reageer