Goedendag,
Ik zie op het forum dat dit probleem zich vaker voordoet.
Ook ik wil graag een nieuwe simkaart indien dit probleem (smsjes dagen later of veel vaker nog: helemaal niet ontvangen!) niet snel wordt verholpen.
Ik heb hier nu al twee weken last van, sinds ik een abbonement bij jullie heb dus dat is geen goed begin.
Het probleem doet zich overal voor. Dus niet alleen op een specifieke plek maar waar ik momenteel het meest aanwezig ben voor eventuele postcode checks : 3815AVÂ en 3605XK.
Ik heb momenteel geen vervangend toestel ter controle, maar nooit eerder dit probleem gehad met dit toestel.
Ik hoop snel van jullie te horen.
Bladzijde 1 / 1
Hey Dia,
Indien je jouw simkaart in een ander toestel probeert kunnen wij concluderen of het een simkaartgerelateerd of een toestelgerelateerd probleem is. Indien je dit doet kunnen wij naar een passende oplossing zoeken. Ik wil je dan ook vragen om jouw simkaart in een ander toestel te testen en de uitkomst van deze test even terug te koppelen.
Indien je jouw simkaart in een ander toestel probeert kunnen wij concluderen of het een simkaartgerelateerd of een toestelgerelateerd probleem is. Indien je dit doet kunnen wij naar een passende oplossing zoeken. Ik wil je dan ook vragen om jouw simkaart in een ander toestel te testen en de uitkomst van deze test even terug te koppelen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.