Skip to main content
hallo,



wij wouden een abbonoment afsluiten bij jullie maar kort nadat wij het abbonoment hadden afgesloten en nummerbehoud hadden aangevraagd kwamen we erachter dat ons abbonoment bij hi helaas pas in december eindigt waardoor we nu aan 2 abbonomenten vastzitten. 

en omdat we pas 2/3 dagen simyo hebben en nog niks hebben gebruikt vroegen we ons af of we dit abbonoment konden stopzetten? en als dat zou kunnen waar kan dat dan?



alvast een vriendelijke groet,



Bezorgde klanten.
Hoi ....



Welkom op het forum :)



Ik snap dat je bezorgd bent, maar er is gelukkig niets aan de hand. Je kunt afzien van je bestelling en dus ook het abonnement bij Simyo.



Jouw huidige contract (bij de andere provider) loopt tot maart 2015. Je bent dus een jaar te vroeg met overstappen 😉 Ik zie dat je je Simyo simkaart al geactiveerd hebt. Het is wel belangrijk dat je de simkaart niet in een telefoon plaatst. Als er namelijk verbruik wordt geregistreerd, kun je niet meer onder het contract van Simyo uit.



Je kunt de simkaart retour afzender sturen. Ik heb de simkaart voor de zekerheid geblokkeerd (i.v.m. ongewenst verbruik). Zodra wij de simkaart hebben ontvangen, sluiten wij je account. Omdat je je simkaart al geactiveerd hebt, zijn er aansluitkosten in rekening gebracht. Ook dit zullen wij voor je vergoeden. Als het goed is, zal je dus nooit een factuur van ons ontvangen.



Zou je willen laten weten als je de simkaart naar ons hebt toegestuurd?
Mag ik even zeggen dat ik dit heel erg netjes van Simyo vind?

Pluim!
Hoi koorelle,



Dat mag je uiteraard, bedankt :)



@.... Laat je nog even weten als je je simkaart naar ons hebt toegestuurd?



We zien je reactie graag tegemoet!

Reageer