.

Beantwoord

afzien nummerbehoud

  • 31 July 2012
  • 3 reacties
  • 457 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Geachte heer/mevrouw,

Ik ben onlangs overgestapt van prepaid simyo naar een abonnement simyo.
Hierbij heb ik nummerbehoud aangevraagd.
Daar dit nu niet mogelijk blijkt te zijn, zie per direct af van mijn aanvraag nummerbehoud.
Ik hoop bij deze zo snel mogelijk gebruik te kunnen maken mijn tarieven binnen de bundel.


Gaarne z.s.m. reaktie
icon

Beste antwoord door Arie 1 August 2012, 12:47

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +2
Beste zen,

Wij hebben dit bij deze in orde gemaakt voor je. Je abonnement is met een uurtje actief en alle gesprekken zullen dan binnen de bundel vallen.

Groetjes,

Arie
Beste Arie

Ik heb bijna hetzelfde probleem als Zen, ik ben overgestapt naar een symyo abbonoment ( ik had eerst prepaid)  en heb daarbij gekozen voor nummerbehoud. Helaas is er iets mis gegaan en ik wil eigenlijk zo snel mogelijk gebruik kunnen maken van symyo, dus ik zie af van mijn nummmeer behoud. Hoe doe ik dat?

Mvg.  Ella
Badge +6
Beste Arie

Ik heb bijna hetzelfde probleem als Zen, ik ben overgestapt naar een symyo abbonoment ( ik had eerst prepaid)  en heb daarbij gekozen voor nummerbehoud. Helaas is er iets mis gegaan en ik wil eigenlijk zo snel mogelijk gebruik kunnen maken van symyo, dus ik zie af van mijn nummmeer behoud. Hoe doe ik dat?

Mvg.  Ella


Beste Ella,

Welkom op het forum!
Het verzoek voor nummerbehoud is afgewezen en de bundels zijn geactiveerd met het telefoonnummer die je van Simyo hebt gekregen.

Reageer