Beste Simyo en gebruikers,
Mijn nummer behoudt gaat niet op rolletjes. Eerst was mijn simkaart nummer fout, daarna moest ik op het juisten moment wachten (1 maand window of oppertunity). Maar dit is ondertussen allesmaal goed gekomen, want het was duidelijk wat het probleem was.
Dit maal wordt het moeilijker:
Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 06******Â op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.
De reden opgegeven door je vorige provider is:
Overig
Als ik op mijjn Simyo inlog zegt hij inderdaad dat ik "overige" informatie moet invullen, wat dus een leeg tekstvlak inhoudt waar ik misschien een lament mag houden over waarom ik zo graag mijn nummer wil behouden ;)
Maar wat verwacht met dat ik hier mee doe?
Groetjes,
--Willem
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Zenka,
Het is voor als klant inderdaad lastig te achterhalen wat de exacte reden is van de afwijzing als je 'overig' te zien krijgt. Gelukkig komt dit maar zelden voor. Maar je zal net niet dat het jou overkomt. Ik heb contact gehad met de nummerbehoud afdeling. Ze hebben het e.e.a. uitgezocht en het opgegeven te behouden telefoonnummer blijkt niet correct te zijn. De nummerbehoud afdeling heeft je daarom een email gestuurd.
Zou je daar even op willen reageren?
Groetjes,
Alex
Het is voor als klant inderdaad lastig te achterhalen wat de exacte reden is van de afwijzing als je 'overig' te zien krijgt. Gelukkig komt dit maar zelden voor. Maar je zal net niet dat het jou overkomt. Ik heb contact gehad met de nummerbehoud afdeling. Ze hebben het e.e.a. uitgezocht en het opgegeven te behouden telefoonnummer blijkt niet correct te zijn. De nummerbehoud afdeling heeft je daarom een email gestuurd.
Zou je daar even op willen reageren?
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.