Skip to main content
Hallo,



Ik heb gisteren bij jullie (simyo) een abonnement gekocht. En dan wilde ik nummerbehoud aanvragen, die is vervolgens door T-mobile afgewezen. En nu heb ik hen nagevraagt, en kan dat pas vanaf 17 november nummerbehoud aanvragen. Heb vandaag het simkaartje binnengekregen. Met 1000 MB internet en 100 sms'jes/belminuten.

Moet ik dat nu betalen vanaf oktober? Of gaat het als ik niks verbuik kost het me dan niks?



Ilona Brinks
Hallo,



Ik heb gisteren bij jullie (simyo) een abonnement gekocht. En dan wilde ik nummerbehoud aanvragen, die is vervolgens door T-mobile afgewezen. En nu heb ik hen nagevraagt, en kan dat pas vanaf 17 november nummerbehoud aanvragen. Heb vandaag het simkaartje binnengekregen. Met 1000 MB internet en 100 sms'jes/belminuten.

Moet ik dat nu betalen vanaf oktober? Of gaat het als ik niks verbuik kost het me dan niks?



Ilona Brinks




Hoi Ilona16,



Welkom op het forum!

Wanneer je nummerbehoud hebt aangevraagd ga je pas betalen wanneer Simyo je telefoonnummer heeft overgenomen.

Wanneer je de simkaart activeert dan worden de aansluitkosten in rekening gebracht. Let er wel op wanneer je gaat bellen met de simkaart van Simyo dat de buiten de bundel kosten in rekening worden gebracht. Je bundels gaan namelijk pas actief op het moment dat je telefoonnummer in dienst is van Simyo.

Reageer