Skip to main content
De eerste keer bij de aanvraag alle nummer op mijn simkaart opgegeven en een afwijzing, samen met Ziggo de gegevens na gekeken en moest tot 18 nummers opgeven, maar wederom een afwijzing.



En dus gisteren nogmaals met Ziggo aan de lijn, en wat er staat is correct, nu kan ik deze niet nogmaals versturen want ik pas niets aan.



Dit heb ik ook gemeld in Facebook, maar ik lees dat jullie daar niet actief kijken. Zou handiger zijn dit ergens op jullie pagina aan te geven, om 19:00 uur wat melden en de volgende dag om 14:00 uur een reactie en dan weer een dag niets horen is een aardige frustratie.



André
Nu krijg ik in Facebook het advies om contact op te nemen met Ziggo, maar dit heb ik ondertussen 2x gedaan. De aanvraag de 2de keer is correct ingvuld, en opnieuw aanvragen gaat dus niet.



Bijna op het punt dat ik helemaal geen gebruik meer wil maken van Simyo.
Bij deze is er geen antwoord meer nodig op bovenstaande vraag, kan ik gewoon de envelop retourneren voor een anulering of zijn er nog extra stappen noodzakelijk?



Als er extra kosten aan verbonden zijn dan neem ik deze wel voor lief.



André
Hoi avweert,



Welkom op het forum! :)



Wat vervelend dat je aanvraag voor nummerbehoud steeds wordt afgekeurd door je huidige provider.



Ik zie inderdaad dat mijn collega je ondertussen ook heeft gesproken via Facebook. Zoals hij al aangaf, geeft Ziggo bij ons aan dat het 18-cijferige nummer wat jij doorgeeft niet correct is. Zij vragen of je nogmaals contact met ze op wil nemen. Dat is de reden dat mijn collega dat doorspeelt naar jou. Ik kan me voorstellen dat je het gevoel krijgt van het kastje naar de muur gestuurd te worden:( Het goede simkaartnummer kun je echter alleen van je huidige providero krijgen. Ze gaan dat niet doorgeven aan een andere provider, maar alleen aan jou zelf.



Als je het juiste nummer hebt ontvangen, kun je dit het beste doorgeven via Mijn Simyo. Wij zullen die aanvraag dan doorsturen naar je vorige provider.

Wij willen uiteraard dat je aansluiting bij ons zo snel mogelijk van start gaat. Je Simyo abonnement begint namelijk pas als je nummer is overgezet. Wij hebben er dus geen enkel belang bij om dit langer te laten duren.

Hoe sneller het nummer bij ons is, des te sneller dat je gebruik kunt maken van je Simyo aansluiting.



Het zou erg jammer zijn als je hierom afziet van je bestelling. Wanneer je dat prettig vindt, kunnen we ook even telefonisch contact met je opnemen. Dat praat misschien wat makkelijker.

Als je dat op prijs stelt, dan ontvang ik graag een privébericht van je met het nummer waar ik je het beste op kan bereiken.



Kun je mij laten weten wat de reactie is van Ziggo?
Beste Ruud,



Zioals aangegeven heb ik meerdere keren nu contact gehad met Ziggo (totaal 4x) en zelfs vandaag nog samen met Ziggo de nummers van mijn simkaart door genomen en de 18 cijfers kloppen volgens Ziggo. Een nieuwe aanvraag kan ik dus niet doen via Mijn Simyo aangezien ik dan ze zelfde nummer moet opgeven.





Ook zie ik dat in "mijn ziggo" de melding "aanvraag afgekeurd"  Meldings Code 26. Wat raar is, want waarom zou ik daar een melding van een aanvraag moeten zien als de gegevens niet kloppen... (19-11-2014)



Andre (in prive mijn nummer nog doorgegevn)
Hoi avweert,



Leuk om je zojuist even gesproken te hebben!



De aanvraag is opnieuw ingediend, nu even wachten op de reactie van je oude provider. Fingers crossed;)



Ik heb een notitie in mijn agenda gezet, zodat ik de aanvraag in de gaten kan houden.
Ruud,



Ik denk dat het weer niet zal lukken, ik zie een melding in MIjn Ziggo met "Aanvraag afgekeurd RQSOUT" geen idee wat deze melding nu weer mag inhouden.



André
Hoi avweert,



Ik zie dat je nummerbehoud vanmorgen is uitgevoerd. 😃 End good all good!



Mocht je nog problemen hebben met je connectie nadat je nummer is over gezet, wil ik je vragen of je eenmalig je toestel opnieuw wil starten. Je toestel meldt zich dan opnieuw aan op het netwerk.



Omdat je registratie op het forum is gekoppeld aan je telefoonnummer, vraag ik je jezelf opnieuw te registreren met je eigen(te behouden) nummer. Zo kun je weer terecht op het forum met al je vragen, onduidelijkheden en tips.;)



Kun je me even laten weten of het goed verlopen is?
Ruud,



Het was me inderdaad goed gegaan, waarvoor mijn dank. Het blijft raar, de aanvraag bleef op afgekeurd staan, maar in de middag was er opeens de code 0 en was de afkeuring toch een goedkeuring.



Het overzetten verder is goed verlopen :)



André 
Hoi avweert,



Bedankt dat je het even laat weten. Het is inderdaad goed gegaan. Super! Graag gedaan.



We zien je graag weer terug op het forum 😮

Reageer