Skip to main content
Vandaag ontving ik een email waarin stond dat mijn vorige provider heeft aangegeven dat het huidige mobiele nummer op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart. Dit is echter al een postpaidnummer van Simyo (voorheen Lowcall). Als provider had ik opgegeven Lowcall, had ik Simyo op moeten geven??

Als ik inlog in mijn simyo kan ik alleen het mobiele nummer en het simkaartnummer aanpassen, maar deze kloppen gewoon.

Hoe kan ik de provider aanpassen?



Met vriendelijke groeten,

Vonkje
Hoi Vonkje,



Welkom op het forum :)



Ik heb het even nagevraagd, ik had namelijk precies hetzelfde gedaan als ik jou was.;)

Maar inderdaad, je kunt Simyo invullen. Wij hebben je nummer eigenlijk overgenomen destijds. Ik ga hier de provider dus voor je laten aanpassen. Dan krijg je daar nog een bevestiging van.

Ik ga er ook even achteraan waarom LowCall dan wel in de lijst van providers staat, want dat is natuurlijk verwarrend..

Bedankt voor je vraag dus! :)



Laat je even weten of het nu goed gaat?



Groetjes,

Charlene
Hallo Charlene,



Mijn aanvraag nummerbehoud is weer afgewezen.

Reden is: nummer onbekend bij vorige provider.

Dit kan niet kloppen, want ik zit al jaren met dit (prepaid)nummer bij Simyo.

Ik zie echter in Mijn Simyo bij Huidige Belvorm: particulier abonnement staan.

Misschien zit hier de fout. Tijdens de eerste aanvraag nummerbehoud heb ik aangegeven dat het om een prepaidnummer gaat, nu staat er ineens dat het om een particulier abonnement gaat.

Ik wil graag een postpaid / prepaid nummer van Simyo (voorheen Lowcall) behouden en overzetten naar een Sim Only abonnement van Simyo.

Hoe krijg ik dit voor elkaar?



En dan nog een vraag:

Als dit straks allemaal gelukt is, moet ik dan toch afsluitkosten betalen? Ik blijf bij dezelfde provider namelijk Simyo.



Met vriendelijke groeten,

Vonkje
Hoi vonkje,



Als het goed is heb je zojuist een mailtje gekregen met daarin een goedkeuring voor je nummerbehoud :D

Je aansluitkosten heb ik ook van je factuur gehaald. In principe krijg je wel een hele nieuwe aansluitkosten, maar je hebt wel een beetje gelijk, je blijft bij Simyo 😮
Hallo,



Wanneer wordt mijn nummer overgezet vandaag?

Ik kan niet meer inloggen in mijnsimyo met mijn  te behouden nummer, maar nog wel met mijn tijdelijke nummer.

Ook heb ik vandaag een drietal emailtjes van Simyo ontvangen waarin het lijkt alsof ik nummerbehoud voor mijn tijdelijke nummer aangevraagd zou hebben. En dat is niet zo.

Ik heb het nieuwe simkaartje in mijn gsm gestopt en ik krijg de melding dat er geen service is.



Met vriendelijke groten,

Vonkje
Hoi Vonkje,



Ik zie dat er inmiddels verbruik heeft plaatsgevonden op je nieuwe simkaart met je eigen 06-nummer.



Helaas is de berichtgeving met deze 'interne overstap' wat verwarrend qua e-mails die je allemaal ontvangt, maar ik zie dat je nummer goed is overgezet van Lowcall naar Sim Only.



Werkt het allemaal naar wens inmiddels? 🙂
Goeie dag, ik krijg ook de melding dat nummerbehoud is afgewezen, maar als ik bij T-mob kijk staat daar aangegeven dat het behoud is goedgekeurd??

Kijk ik ergens verkeerd?

grtz harry
Hi Hunter59, welkom op het Simyo forum!



Ik denk dat je de mail over de goedkeuring nog gaat krijgen, want in ons achterliggende systeem zie ik de goedkeuring voor 14-07 al wel.

De eerste aanvraag was echter wel afgekeurd, vandaar dat je die melding al wel gekregen hebt.



Als je na het weekend de 'goedkeuringsmail' niet gehad hebt, willen we dat graag weten.

Houdt je ons op de hoogte?
oke, dank en we wachten geduldig af.

goed weekend
Hey Hunter59,



Ik zie dat je 'm nog steeds niet hebt gehad, dus ik ben er achteraan gegaan voor je. I'll be back ;)



Edit:- inmiddels heb je het mailtje wel gehad 🙂

Reageer