Skip to main content
Beste Simyo, 



kreeg vanmiddag een mail van jullie met de volgende inhoud:



"Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 06xxxxxxxx  op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.





De reden opgegeven door je vorige provider is: 63 | Alternatieve datum: 2013-05-30T11:00:00 | 30-05-2013.





Simyo Sim Only klanten: LET OP! Neem contact op met onze Klantenservice indien je af ziet van nummerbehoud! Besluit je namelijk met je Simyo simkaart en het bijbehorend mobiel nummer te gaan bellen, dan dienen je bel-, sms- en/of data bundel(s) te worden geactiveerd zodat je voordelig binnen je bundel kunt bellen.





Wil je alsnog je nummer behouden, dan verzoeken wij je ons de juiste gegevens te verstrekken zodat wij een nieuwe aanvraag kunnen indienen. Heb je vragen over de afwijzing, neem dan contact op met je vorige provider.





Met vriendelijke groet,





Het Simyo team"



Ik heb tevens aangegeven dat mijn hudige contract t/m 30 mei 2013 loopt. Wat kan/moet ik doen om dit alsnog in goede banen te leiden zodat ik netjes overkan naar Simyo tzt?



Met vriendelijke groet,



Freek
Welkom op het forum freekweb,



Omdat wij vanaf 2 maanden van tevoren nummerbehoud aan kunnen vragen, zullen wij de aanvraag om het nummer per 30-05 te behouden opnieuw indienen op 01-04.
Dag Wayne,



dus ik kan er vanuit gaan dat ik per 30-5 mijn nummer kan meenemen naar Simyo?
Hoi freekweb,



Wij kunnen pas vanaf 2 maanden van te voren een aanvraag indienen. Je dient dus zelf nog even een email te sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] met daarin aangegeven dat je gebruik wilt maken van nummerbehoud. Vanaf 30/3 kan het mailtje verstuurd worden. Excuses als dit niet helemaal duidelijk was.



Groetjes,



Alex

Reageer