.

Beantwoord

Afwijzing aanvraag nummerbehoud

  • 31 August 2012
  • 1 reactie
  • 402 Bekeken

Ik heb een prepaid sim van Simyo.
Ik heb nu een abonnement genomen en heb nummerbehoud aangevraagd.
Reactie van Simyo:
Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 06xxxxxxxx op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.
De reden opgegeven door je vorige provider is: onbekend nummer.

Hoe is dit mogelijk? Het is een nummer van Simyo!!!!!!
Wat kan ik doen om toch mijn nummer te behouden?
icon

Beste antwoord door Natascha 6 September 2012, 11:20

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Beste Nederpelt,

Welkom op het forum!
Ik heb een nieuw verzoek voor je laten indienen. Je krijgt per email de datum bevestigd wanneer het nummerbehoud zal gaan plaatsvinden.

Reageer