.

Beantwoord

afkoop nummerbehoud

  • 4 April 2013
  • 4 reacties
  • 336 Bekeken

Hallo ik heb een simyo sim only pakket aangevraagt met nummerbehoud nu krijg ik een sms van mijn provider dat ik mijn nummerbehoud moet afkopen? ??? terwijl mijn simyo abbo pas ingaat  26 Augustus 2013 (want dan is mijn oude abbo afgelopen ) dus mijn vraag is waarom moet ik betalen voor nummerbehoud 72,35 euro terwijl ik nu nog niet over ga? vind dit raar dat hier voor moet betalen



hoop dat jullie mij hier antwoord op kunnen geven



Met Vriendelijke Groet
G de vries
icon

Beste antwoord door Manisha 9 April 2013, 17:07

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +1
Vind dat je eigenlijk zelf eigenaar moet kunnen worden van een nummer
Hallo,

Uit mijn bevindingen zou het kunnen zijn dat er te veel overlap in zit dat ze daarvoor kosten in rekening nemen voor bijvoorbeeld administratiewerkzaamheden.
Reputatie 3
Badge +9
Ze denken waarschijnlijk dat je nu wilt overstappen.
Reputatie 2
Badge +4
Hoi Comeback,

Welkom op het Simyo forum!
Je kunt vanaf 2 maanden voor de einddatum van het contract overstappen naar een andere provider. Aangezien je inmiddels een bestelling hebt gedaan bij ons met nummerbehoud hebben we dit verzoek ingediend bij je huidige provider. Je huidige provider is er toen waarschijnlijk vanuit gegaan dat je het huidige abonnement wilde afkopen.

Op 8 april heeft onze afdeling nummerbehoud het verzoek geannuleerd omdat u aangegeven heeft per 26 augustus pas te willen overstappen naar Simyo. Op 26 juni kun je een e-mail sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] met het verzoek om opnieuw een aanvraag voor nummerbehoud voor je in te dienen. Dit betekent dat je tot de datum waarop je nummer wordt overgezet naar Simyo gebruik dient te maken van de simkaart van de huidige provider.

Groetjes,

Manisha

Reageer