Skip to main content
Ik heb een abbonement bij Simyo aangevraagt. Maar met nummer behoud.

Ik heb nu tijdelijk een nieuwe nummer alleen nu zeggen ze dat voor nummer behoud afgewezen is.

Wat moet ik nu doen?

Gwen
Ik heb een abbonement bij Simyo aangevraagt. Maar met nummer behoud.

Ik heb nu tijdelijk een nieuwe nummer alleen nu zeggen ze dat voor nummer behoud afgewezen is.

Wat moet ik nu doen?

Gwen




Hoi GwenW,



Je oude provider heeft bij ons aangegeven dat je nummer is afgesloten en dat we het daarom niet kunnen overnemen. Wat je het beste kunt doen, is met je oude provider contact opnemen en vragen wat je kunt doen om het te laten goedkeuren.

Dan neem je opnieuw contact met ons op en zullen wij een nieuw verzoek doen.

Als je ervoor kiest om met je tijdelijke nummer door te gaan, dan moet je dat wel even doorgeven aan ons ook. Je abonnement is nu namelijk nog niet ingegaan. We adviseren je daarom ook om het tijdelijke nummer nog niet te gebruiken.



Laat je het even weten wat je oude provider zegt?



Groetjes,

Charlene

Reageer