Skip to main content
Ls,



Ik heb voor mijn simonly een tijdelijk nummer ontvangen.

Op het tijdelijk nummer ben ik niet bereikbaar, wel ben ik bereikbaar op mijn te behouden nummer.



'mijn simyo' (inloggen met tijdelijk nummer) geeft bij ' antwoord van je vorige provider'  "De aanvraag is afgewezen vanwege de volgende reden:

Er is al een eerder verzoek tot nummerbehoud voor dit nummer goedgekeurd door de vorige provider".



Ik heb geen eerder verzoek aan mijn provider gericht en wil graag het volgende weten:



1) Wat moet ik doen om opnieuw aan te vragen? Er is in mijn status nummerbehoud geen enkele mogelijkheid om dit uit te voeren.

2) Ik kan bellen en gebeld worden, wanneer ik bel zien anderen mijn te behouden nummer. Bel ik nu binnen of buiten mijn bundel?

3) Kan een medewerker van simyo dit 'probleem'  voor mij oplossen.



Dank bij voorbaat,

JBT
Hoi Jbt, welkom op het forum van Simyo en welkom bij Simyo natuurlijk! :)



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum 'Nummerbehoud', zodat het topic beter vindbaar is voor andere forumgebruikers 🙂



Ik zie dat er helaas iets niet helemaal goed was gegaan bij het verzoek voor je 06-nummer bij je vorige provider, waardoor er meerdere verzoeken zijn verstuurd en je helaas dit bericht erover kreeg :(



Nu zie ik dat dit gelukkig dinsdag al is gecorrigeerd door onze afdeling Nummerbehoud en je abonnement is ingegaan, waardoor je nu ook met je eigen 06-nummer kan inloggen op Mijn Simyo.



Excuses voor de verwarring die hierdoor is ontstaan en natuurlijk zal ik de kosten die hierdoor onterecht zijn ontstaan voor je gaan vergoeden.



Ik hoor graag van je of hiermee je vragen zijn beantwoord! 🙂

Reageer