.

Beantwoord

Afgesloten wegens onvoldoende saldo (Prepaid), hoe kan dit?

  • 13 March 2012
  • 6 reacties
  • 830 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Vanwege onvoldoende sald afgesloten, heb ik bijdrage overgemaakt een uur geleden. Maar kan nog steeds niet bellen. Ben ik definitief afgesloten? Dan graag geld maar weer terug en anders vrijgeven die lijn aub!
icon

Beste antwoord door Manisha 13 March 2012, 14:33

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste User,

Welkom op het Simyo forum!
Zojuist hebben we je simkaart opnieuw aangemeld op het Simyo netwerk. Wij verzoeken je het toestel uit te schakelen en na een kwartier opnieuw aan te zetten. Hierna zal het probleem verholpen moeten zijn.

Groetjes,

Manisha
Badge
Ik heb exact hetzelfde, en het probleem blijft bestaan.

Ik heb al jaren Simyo en ik stort ook bij voortduring geld op m'n beltegoed. Maatregelen als deze zijn wel erg drastisch vinden jullie ook niet?
Prima dat ik niet kan bellen als m'n saldo 0 is, maar afsluiten?

Standaard antwoord zal nu wel zijn dat dit in de voorwaarden staat; dus dat antwoord kunt u achterwegen laten.
Als dit inderdaad het beleid is, dan wordt het hoog tijd om eens naar een andere provider uit te gaan kijken denk ik.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Marius1976,

Welkom op het Simyo forum!
Als het beltegoed lager dan €2,00 is ontvang je hiervan een waarschuwing per sms. Als er hierna een negatief tegoed ontstaat wordt de simkaart geblokkeerd voor uitgaand verbruik. Na de opwaardering wordt de simkaart weer gedeblokkeerd. Om te voorkomen dat je zonder beltegoed zit raden wij je aan om automatisch opwaarderen te activeren. Dit kan onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen' op de persoonlijke pagina. In dit geval wordt het beltegoed automatisch aangevuld als het lager dan €2,00 is.

Groetjes,

Manisha
Badge
Ik wist dat ik ooit eens een beetje 'narrige' reactie op dit forum had geschreven, maar ik wist niet meer waarover en wanneer. Maar nu dan toch gevonden.

Misschien overbodig of onwenselijk om in oude topics te schrijven, maar ik wil toch graag van de gelegenheid gebruik maken te schrijven dat ik zeer tevreden ben over Simyo, en dat ik blij ben dat ik niet naar een andere provider ben gegaan. 

Prima netwerk (KPN), vriendelijke support op het forum, en geen hoge kosten. Top!

Dus -beetje laat- alsnog m'n excuses voor de wat scherpe toon in mijn post van 13-3-2012. 

Groetjes
Marius
Reputatie 5
Badge +10
Fijn dat je er achter kwam.

Ook netjes dat je als nog je excuses aanbied.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Marius1976,

Dankjewel voor je compliment. Fijn om te horen dat je tevreden bent en dat je toch bent gebleven 😃
Zoals maikel.twinnie zegt, inderdaad netjes dat je dit alsnog doet. Je excuses zijn natuurlijk aanvaard ;)

Tot ziens op het forum.

Reageer