Skip to main content
Mijn nummer (06*) is zonder enige waarschuwing geblokkeerd na "hoogverbruik". Toen ik zag dat ik over mijn limiet was gegaan heb ik direct een tussentijdse betaling gedaan. Ik heb nu dus geen schuld meer, toch blijft mijn nummer geblokkeerd. Waarschijnlijk omdat het niet zomaar om een limietoverschrijding gaat maar omdat er sprake is van "hooggebruik". Ik had echter nog nooit van deze term gehoord. Nu lees ik dat ik het geld van mijn limietoverschrijding over had moeten maken naar een andere rekening. Moet dat nu na het direct betalen aan jullie nog steeds? Gaat het hier echt om de betaling van mijn schuld of betreft het een boete, die nog bovenop mijn schuld betaald moet worden om mijn nummer gedeblokkeerd te krijgen? Dat blijkt niet duidelijk uit de tekst op jullie site.



Via mail kreeg ik een ticketnummer toegewezen: #461452 met daarna de mededeling dat het zo druk is dat ik niet binnen 3 werkdagen (en dat vind ik al lang, ik wil mijn nummer terug!!) een antwoord hoefde te verwachten!
Gelukkig werd ik via de telefoon wel direct geholpen! Mijn nummer is gedeblokkeerd, dank!







Mijn nummer (0645923591) is zonder enige waarschuwing geblokkeerd na "hoogverbruik". Toen ik zag dat ik over mijn limiet was gegaan heb ik direct een tussentijdse betaling gedaan. Ik heb nu dus geen schuld meer, toch blijft mijn nummer geblokkeerd. Waarschijnlijk omdat het niet zomaar om een limietoverschrijding gaat maar omdat er sprake is van "hooggebruik". Ik had echter nog nooit van deze term gehoord. Nu lees ik dat ik het geld van mijn limietoverschrijding over had moeten maken naar een andere rekening. Moet dat nu na het direct betalen aan jullie nog steeds? Gaat het hier echt om de betaling van mijn schuld of betreft het een boete, die nog bovenop mijn schuld betaald moet worden om mijn nummer gedeblokkeerd te krijgen? Dat blijkt niet duidelijk uit de tekst op jullie site.



Via mail kreeg ik een ticketnummer toegewezen: #461452 met daarna de mededeling dat het zo druk is dat ik niet binnen 3 werkdagen (en dat vind ik al lang, ik wil mijn nummer terug!!) een antwoord hoefde te verwachten!


Mijn nummer (0645923591) is zonder enige waarschuwing geblokkeerd na "hoogverbruik". Toen ik zag dat ik over mijn limiet was gegaan heb ik direct een tussentijdse betaling gedaan. Ik heb nu dus geen schuld meer, toch blijft mijn nummer geblokkeerd. Waarschijnlijk omdat het niet zomaar om een limietoverschrijding gaat maar omdat er sprake is van "hooggebruik". Ik had echter nog nooit van deze term gehoord. Nu lees ik dat ik het geld van mijn limietoverschrijding over had moeten maken naar een andere rekening. Moet dat nu na het direct betalen aan jullie nog steeds? Gaat het hier echt om de betaling van mijn schuld of betreft het een boete, die nog bovenop mijn schuld betaald moet worden om mijn nummer gedeblokkeerd te krijgen? Dat blijkt niet duidelijk uit de tekst op jullie site.



Via mail kreeg ik een ticketnummer toegewezen: #461452 met daarna de mededeling dat het zo druk is dat ik niet binnen 3 werkdagen (en dat vind ik al lang, ik wil mijn nummer terug!!) een antwoord hoefde te verwachten!




Hoi Wit,



Ik zie dat je gebruik maakt van een Lowcall aansluiting en dat je gebruik hebt gemaakt van het internet. Je aansluiting was geblokkeerd omdat je verbruik hoger was dan €75,-. Ik zie dat je betalingen hebt gedaan en dat deze zijn verwerkt.

Reageer