Beste Simyo
Mijn nummer is afgesloten. De facturen worden altijd via automatische incasso afgeschreven, dus dat kan het niet zijn. Graag zou ik zien dat ik direct weer gebruik kan maken van het netwerk.
Mvg Bastiaan Koetsveld.
Bladzijde 1 / 1
Hey Bastiaan,
Jouw aansluiting is volgens onze gegevens niet afgesloten. Ik heb voor de zekerheid jouw aansluiting opnieuw op het netwerk gezet. Ik wil je vragen om even jouw toestel uit en vervolgens weer in te schakelen. Zou je mij hierna even kunnen laten weten of dit jouw probleem verholpen heeft?
Jouw aansluiting is volgens onze gegevens niet afgesloten. Ik heb voor de zekerheid jouw aansluiting opnieuw op het netwerk gezet. Ik wil je vragen om even jouw toestel uit en vervolgens weer in te schakelen. Zou je mij hierna even kunnen laten weten of dit jouw probleem verholpen heeft?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.