In verband met het verlies van mijn mobiel heb ik vanochtend mijn SIM kaart geblokkeerd. Deze is nu teruggebracht door de eerlijke vinder, maar onderwijl heb ik een vervangende SIM-kaart besteld. Deze wil ik graag afbestellen. Wat moet ik daarvoor doen?
Bladzijde 1 / 1
PS. de originele SIM-kaart heb ik alweer gedeblokkeerd.
Bovenstaande vraag is niet meer van toepassing! Vervangende SIM-kaart gewoon opsturen svp.
Hoi CvDillen,
Welkom op het forum :)
Ik zie dat je een vervangende simkaart hebt besteld op 17-05-2014. Het lijk erop dat je zelf de bestelling van je vervangende simkaart hebt geannuleerd. Dit wordt nu dus niet meer opgestuurd. Dat komt omdat je zelf op Mijn Simyo je oude simkaart weer op actief hebt gezet. Daardoor werd je vervangdende simkaart niet opgestuurd.
Wat je nu het beste kunt doen is een vervangende sim bestellen op Mijn Simyo. Je ontvangt de simkaart dan met 2 werkdagen.
Zou je willen laten weten of dat is gelukt?
Welkom op het forum :)
Ik zie dat je een vervangende simkaart hebt besteld op 17-05-2014. Het lijk erop dat je zelf de bestelling van je vervangende simkaart hebt geannuleerd. Dit wordt nu dus niet meer opgestuurd. Dat komt omdat je zelf op Mijn Simyo je oude simkaart weer op actief hebt gezet. Daardoor werd je vervangdende simkaart niet opgestuurd.
Wat je nu het beste kunt doen is een vervangende sim bestellen op Mijn Simyo. Je ontvangt de simkaart dan met 2 werkdagen.
Zou je willen laten weten of dat is gelukt?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.