Vanochtend is mijn vervangende microsimkaart geactiveerd. Nu echter staat er een administratieve blokkade om mijn mobiel. Kan dit zsm verholpen worden?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Nestorix,
Je aansluiting staat correct op het netwerk en je simkaart is ook geactiveerd. Heb je je toestel al uit/aan gezet? Graag hoor ik of het inmiddels weer werkt.
Groetjes,
Alex
Je aansluiting staat correct op het netwerk en je simkaart is ook geactiveerd. Heb je je toestel al uit/aan gezet? Graag hoor ik of het inmiddels weer werkt.
Groetjes,
Alex
Inmiddels werkt alles naar behoren. Gisteren heb ik ook een nano simkaart ontvangen. Naar mijn weten heb ik die niet aangevraagd. Hoe kan dat?
Met vriendelijke groet,
Bram van den Abeele
Met vriendelijke groet,
Bram van den Abeele
Beste Nestorix,
Uit onze gegeven blijkt dat dit op verzoek van de klant is verzonden. Als dit niet het geval is kan je simkaart retour afzenden sturen. Er zullen geen kosten in rekening worden gebracht.
Groetjes,
Aire
Uit onze gegeven blijkt dat dit op verzoek van de klant is verzonden. Als dit niet het geval is kan je simkaart retour afzenden sturen. Er zullen geen kosten in rekening worden gebracht.
Groetjes,
Aire
Ik heb de envelop niet meer. Naar welk adres kan ik de nano sim-kaart retour sturen?
Groet, Bram
Groet, Bram
Hoi Nestorix,
Je kunt de nano simkaart retour sturen naar:
Simyo
Postbus 58800
1040 JA
Amsterdam
Groetjes,
Alex
Je kunt de nano simkaart retour sturen naar:
Simyo
Postbus 58800
1040 JA
Amsterdam
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.