Skip to main content
Mijn situatie is de volgende:

Ik heb reeds een simyo abonnement, hieraan wil ik niets veranderen.

Daarnaast heb ik een tweede nummer aangevraagd, met daarop nummerbehoud van een bij kpn lopend contract.



Vandaag wordt mijn kpn nummer omgezet naar het nieuwe abonnement. Echter de bijbehorende sim kan ik niet activeren via de website.

Ik kan uitsluitend inloggen met mijn al bestaande simyo telefoonnummer en vind daar niets terug over mijn nieuwe abonnement.



De helpdesk is telefonisch niet bereikbaar en op mijn melding via de website - klantenservice is tot dusver niet gereageerd.



Ik zie het al gebeuren dat vandaag het nummer overgezet wordt, maar dat de sim nog niet geactiveerd is en dit dagen gaat duren.



Graag heb ik hier zo snel mogelijk contact over.



vriendelijke groet,

John
Welkom op het forum jburki,



Volgens het systeem is je telefoonnummer administratief gezien in ieder geval over gezet. Dat betekent dat je met je te behouden telefoonnummer in ieder geval moet kunnen inloggen. Ik zie dat de simkaart ook is geactiveerd. Klopt het dat je de simkaart hebt kunnen activeren?



Mocht het zo zijn dat het te behouden telefoonnummer technisch nog niet is over gezet, dan zal dit vandaag uiterlijk 18:00 het geval moeten zijn. We hebben helaas te maken met een fout in het nummerbehoud systeem waardoor enkele telefoonnummers niet op de gecommuniceerde datum zijn over gezet. Onze excuses hiervoor.



Groetjes,



Alex

Reageer