.

Beantwoord

Activatie Simkaart te laat voor nummerbehoud

  • 2 August 2012
  • 4 reacties
  • 519 Bekeken

Badge
Mijn abonnement is gisteren ingegaan en hierbij had ik nummerbehoud aangevraagd. Wegens een trip in het buitenland zat ik tijdelijk zonder internet, waardoor ik mijn nummer niet op tijd kon activeren. Dus: Op de dag dat mijn 'oude' nummer terug werd gezet, was mijn nieuwe Simkaart nog niet geactiveerd.

In een e-mail van Simyo las ik dat dit problemen zou kunnen veroorzaken. Inderdaad, mijn oude nummer is niet overgezet naar mijn huidige abonnement. Wat moet ik doen om dit vooralsnog voor elkaar te krijgen?#next_pages_container { width: 5px; hight: 5px; position: absolute; top: -100px; left: -100px; z-index: 2147483647 !important; }
icon

Beste antwoord door HVisser 2 August 2012, 09:44

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +6
Beste HVisser,

Welkom op het forum!
Volgens de gegevens is de simkaart geactiveerd op 1 augustus. De simkaart is geactiveerd en je kan gebruik maken van de aansluiting.
Badge
Beste HVisser,

Welkom op het forum!
Volgens de gegevens is de simkaart geactiveerd op 1 augustus. De simkaart is geactiveerd en je kan gebruik maken van de aansluiting.


Hallo Natascha,

Het probleem is dat ik, met mijn nieuwe simkaart, nog niet bereikbaar ben: als mensen naar mijn 'oude' nummer bellen gaat de telefoon waar mijn nieuwe simkaart inzit niet af. Het tijdelijke nummer doet het inderdaad wel. Het nummerbehoud, dat eigenlijk 1 augustus zou moeten gebeuren, is nog niet werkend.#next_pages_container { width: 5px; hight: 5px; position: absolute; top: -100px; left: -100px; z-index: 2147483647 !important; }
Reputatie 5
Badge +10
Hoi HVisser,

Volgens onze gegevens is het telefoonnummer succesvol over gezet. Kun je dit inderdaad beamen?

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi HVisser,

Volgens onze gegevens is het telefoonnummer succesvol over gezet. Kun je dit inderdaad beamen?

Groetjes,

Alex


Hallo Alex, dit klopt. Bedankt

Reageer