Skip to main content
Beste Simyo, 



Ik heb op het moment 2 mobieltjes, waarvan 1 prepaid (t-mobile) en 1 met een sim-only simyo abonnement. De prepaid telefoon en simkaart wil ik graag wegdoen maar ik zou WEL graag het nummer van deze telefoon willen blijven gebruiken



vraag: Is het mogelijk het simyo nummer te laten veranderen in het nummer van de t-mobile telefoon. (ik begrijp dat ik hiermee het huidige simyo nummer kwijtraak, dit is geen probleem)



Alvast heel erg bedankt!
Hoi Bdv, welkom op het Simyo forum :)



Je kunt altijd met je bestaande Simyo aansluiting achteraf nog nummerbehoud aanvragen als je een ander nummer hebt en wilt laten overzetten naar je Simyo aansluiting.

Op Mijn Simyo, op het tabblad 'Mijn instellingen & simkaart' vind je de optie 'Aanvragen nummerbehoud'. Daar kun je de gegevens invullen die nodig zijn, waarna het in gang gezet zal worden.
Hoi Bdv, welkom op het Simyo forum :)



Je kunt altijd met je bestaande Simyo aansluiting achteraf nog nummerbehoud aanvragen als je een ander nummer hebt en wilt laten overzetten naar je Simyo aansluiting.

Op Mijn Simyo, op het tabblad 'Mijn instellingen & simkaart' vind je de optie 'Aanvragen nummerbehoud'. Daar kun je de gegevens invullen die nodig zijn, waarna het in gang gezet zal worden.





Erg bedankt voor de snelle reactie! Ga ermee aan de slag
Erg bedankt voor de snelle reactie! Ga ermee aan de slag



Hoi Bdv,



Ok 🙂 Laat het maar weten als je nog ergens tegenaan loopt.



Groetjes, Charlene

Reageer