.

Vraag

abonnement opzeggen en nummerbehoud

  • 26 June 2012
  • 3 reacties
  • 846 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hoi, 

Ik ben al jaren klant bij Simyo (voorheen Tringg) en nu wil ik graag mijn abonnement opzeggen. Ik ga overstappen naar een andere provider en wil graag mijn nummer behouden. Wat moet ik doen? De klantenservice is nooit telefonisch bereikbaar, wanneer ik bel zijn de mederwerkers 'altijd in gesprek' en ik word maar nooit doorverbonden!
 
Als ik mijn abonnement vandaag nog zou opzeggen (26 juni) , tot wanneer kan ik dan van Simyo gebruik maken en kan ik mijn nummer ook meenemen?? Geschiedt opzeggen door op het knopje 'opzeggen' te klikken op 'mijn simyo', moet ik ook nog andere dingenr regelen? 

Met vriendelijke groet, 

Ozlem

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum ozlem,

Vervelend om te horen dat je ons niet goed hebt kunnen bereiken. Als je je nummer wilt meenemen naar een andere provider, kan je aangeven bij je nieuwe provider dat je gebruik wilt maken van nummerbehoud. Je nieuwe provider zal het abonnement dan voor je opzeggen. Je moet dus niet zelf je abonnement bij ons opzeggen als je gebruik wilt maken van nummerbehoud. Als je het abonnement op de 26ste zelf beëindigd via de persoonlijke pagina, is de eerstmogelijke opzegdatum 1/7/12.

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo Alex.
Nu log ik nog in met een telefoonnummer van jullie(tijdelijk)  want met ingang van 11 DEC wordt mijn nummer overgezet bij jullie.
Hoe moet ik mij dan inloggen en is het beltegoed dan ook weg wat nu ook de kaart staat.
Groetjes van Tulpe
Badge +2
Beste Tulpe,

Nadat je nummer is overgezet dien je opnieuw te registreren op het forum. Hierbij dien je ook een nieuwe gebruikersnaam te kiezen. het beltegoed op te prepaidkaart van Simyo blijft gewoon staan. Het enige wat veranderd is het telefoonnummer.

Groetjes,

Arie

Reageer