Goedenavond,
Ik heb een simyo sim only abonnenment die ik graag wil opzeggen. Ik heb zojuist een simyo  prepaid besteld met nummerbehoud. Mijn huidige abonnement heb ik nog niet opgezegd. Gaat dit straks automatisch gebeuren of moet ik dit nog zelf regelen?
mvg,
Nouridin al SheikhleÂ
Bladzijde 1 / 1
Dit gaat vanzelf mits je een foutcode krijgt.
Als je een foutmelding krijgt, moet je bij het te behouden nummer een fictief telefoonnummer invoeren (bv. 0612345678).
Vervolgens kun je een een e-mail sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] met de juiste gegevens (te behouden nummer en simkaartnummer).
Zij zullen je vervolgens per e-mail informeren over de nummerbehoud aanvraag
Als je een foutmelding krijgt, moet je bij het te behouden nummer een fictief telefoonnummer invoeren (bv. 0612345678).
Vervolgens kun je een een e-mail sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] met de juiste gegevens (te behouden nummer en simkaartnummer).
Zij zullen je vervolgens per e-mail informeren over de nummerbehoud aanvraag
Hoi Nouridin,
Zoals Martijn hierboven aangeeft gaat dit vanzelf. Zorg dan nog wel dat je nummerbehoud hebt aangevraagd bij je prepaid aansluiting. Ik heb je prepaid bestelling zojuist bekeken en gezien dat je nog geen nummerbehoud aanvraag hebt gedaan. De uitleg van Martijn hierboven klopt.
Om alsnog nummerbehoud aan te vragen, moet je inloggen op je persoonlijke prepaid pagina.
Groetjes,
Alex
Zoals Martijn hierboven aangeeft gaat dit vanzelf. Zorg dan nog wel dat je nummerbehoud hebt aangevraagd bij je prepaid aansluiting. Ik heb je prepaid bestelling zojuist bekeken en gezien dat je nog geen nummerbehoud aanvraag hebt gedaan. De uitleg van Martijn hierboven klopt.
Om alsnog nummerbehoud aan te vragen, moet je inloggen op je persoonlijke prepaid pagina.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.