.

Beantwoord

Abonnement afsluiten bij afloop van abonnement bij andere provider met nummerbehoud

  • 5 December 2012
  • 3 reacties
  • 423 Bekeken

Badge +2
Mijn vriendin heeft een abonnement bij T-Mobile, welke afloopt op 14-01-2013. Zij wil graag overstappen naar Simyo, maar wil vermijden dat zij 2 abonnementen naast elkaar heeft lopen. Is het mogelijk om nu een bestelling te plaatsen waarbij nummerbehoud e.d. in gang wordt gezet om op 15-01-2013 daadwerkelijk met Simyo te kunnen beginnen?
icon

Beste antwoord door Wayne 6 December 2012, 15:10

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey Ulusalai,

Indien je een bestelling doet en hierbij nummerbehoud aanvraagt voor 15-01 zullen wij de aanvraag bij T-mobile in gaan dienen. Als je de bestelling nu doet, ben je op tijd om het nummer per 15-01 te behouden op de Simyo aansluiting. (i.v.m. maand opzegtermijn)
Badge +2
Ik krijg niet het volledige antwoord dat ik wil horen, namelijk gaan de abonnementskosten dan ook per 15-01-2013 beginnen?

Hey Ulusalai,

Indien je een bestelling doet en hierbij nummerbehoud aanvraagt voor 15-01 zullen wij de aanvraag bij T-mobile in gaan dienen. Als je de bestelling nu doet, ben je op tijd om het nummer per 15-01 te behouden op de Simyo aansluiting. (i.v.m. maand opzegtermijn)
Reputatie 5
Badge +10
Hoi ulusalai,

Als je gebruik maakt van nummerbehoud gaat het abonnement bij Simyo pas van start per de datum dat het telefoonnummer is over gezet. Je betaalt dus geen dubbele abonnementskosten. Je abonnementskosten gaan dus pas van start per de overzet datum.

Groetjes,

Alex

Reageer