Daar ik uiterst ontevreden ben over afhandeling problemen iPhone 11 i.c.m. Simyo abonnement, wil ik z.s.m. van mijn abonnement af en deze afkopen. Ik moet dit van Simyo zelf regelen bij een nieuwe provider door aan te geven dat het om een ‘early determination’ dat en dat de nieuwe provider dit aangeeft bij Simyo en dat ik dan van Simyo een e-mail ontvang met daarin de hoogte van de afkoopsom en op welke wijze te betalen, hoop ik, want zelfs het betalen geeft problemen las ik hier.
Echter, kreeg ik zojuist bericht van de nieuwe provider dat het overzetten van mijn 06-nr niet lukt vóór 20-01-2025
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik help je hier graag mee verder!
Wat gek dat je bericht hebt gekregen van je nieuwe provider dat je niet eerder over kunt stappen. Weet je zeker dat zij het nummerbehoud met “Early termination” hebben ingediend? Dit is namelijk echt van belang! Wij kunnen je nummerbehoud dan handmatig goedkeuren voor een eerdere datum en je krijgt dan ook een e-mail van ons met de afkoopsom zoals je zelf ook al aangaf. Zonder “Early termination” zal je nummerbehoud verzoek gezien worden als een reguliere nummerbehoud verzoek waardoor je inderdaad een afwijzing zou kunnen krijgen. Ik raad aan om opnieuw contact op te nemen met je nieuwe provider, als zij een nieuw verzoek in kunnen dienen met “Early termination", dan zou het goed moeten komen!
Ik hoor graag van je of het hiermee is gelukt.
Groetjes,
Roeqajja
Daar ik uiterst ontevreden ben over afhandeling problemen iPhone 11 i.c.m. Simyo abonnement, wil ik z.s.m. van mijn abonnement af en deze afkopen. Ik moet dit van Simyo zelf regelen bij een nieuwe provider door aan te geven dat het om een ‘early determination’ dat en dat de nieuwe provider dit aangeeft bij Simyo en dat ik dan van Simyo een e-mail ontvang met daarin de hoogte van de afkoopsom en op welke wijze te betalen, hoop ik, want zelfs het betalen geeft problemen las ik hier.
Echter, kreeg ik zojuist bericht van de nieuwe provider dat het overzetten van mijn 06-nr niet lukt vóór 20-01-2025
Is dit nog gelukt?
Wij hebben hier in het gezin alle 5 een Iphone 11 en ervaren volop problemen. Ik wil zsm van Simyo af dus alleen hebben we nog een abonnement van meer dan een jaar. We zijn nu compleet onbereikbaar zonder wifi dus dat kan natuurlijk niet.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat je last hebt van het Iphone 11 probleem. Onze welgemeende excuses hiervoor.
Wij zijn druk bezig met het benaderen van alle gedupeerde klanten.
Staan jullie wel op de lijst? Ik kijk graag even mee.
Wil je mij een privé bericht sturen met daarin de telefoonnummers, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?
Groetjes,
Ashley
Hoi
Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat je last hebt van het Iphone 11 probleem. Onze welgemeende excuses hiervoor.
Wij zijn druk bezig met het benaderen van alle gedupeerde klanten.
Staan jullie wel op de lijst? Ik kijk graag even mee.
Wil je mij een privé bericht sturen met daarin de telefoonnummers, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?
Groetjes,
Ashley
Zojuist verstuurd.
Maar ik heb geen enkel vertrouwen in die lijst, ik denk zelfs dat het gewoon een fake lijst is.
Er worden al maanden problemen gerapporteerd hier en ik heb nog niemand gelezen waar het is opgelost.
Wij willen gewoon zsm weer bereikbaar zijn dus ook zsm van Simyo af.
Hoi
Bedankt voor je reactie.
Ik snap dat je het vertrouwen verliest na zo lang wachten. Er is daadwerkelijk een lijst waar alle gedupeerde klanten op genoteerd worden. Vanuit deze lijst wordt er door onze netwerkspecialisten gecontroleerd of de oorzaak daadwerkelijk het iphone 11 probleem is. Zodra dit is bevestigd wordt er contact opgenomen met de oplossing. Er zijn al klanten benaderd en geholpen. Omdat dit in chronologische volgorde van de lijst gaat kan het even duren voordat je benaderd wordt.
Ik heb je een berichtje gestuurd.
Groetjes,
Ashley
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.