Skip to main content
Op mijn simyo account kan ik zien dat mijn abonnement is verlopen, terwijl ik nergens kan zien tot wanneer het precies had gelopen. . Van het ene op het andere moment ben ik niet meer aangemeld bij het netwerk en kan ik ook niet meer bellen. Ik heb zojuist nog wel 10 seconden met jullie service kunnen bellen, tot ook daarmee de lijn abrubt werd afgesloten. Snap er niks van. Ik betaal netjes altijd mijn facturen en heb van jullie ook geen enkele waarschuwing gehad dat mijn abonnement verlopen zou kunnen zijn binnenkort of zo. Hoelang kan ik nu niet meer bellen? Hoe moet ik het nu verlengen en wanneer kan ik dan weer wel bellen??



Graag spoedige reactie. Ben een beetje in paniek omdat dit de enige telefoon is, waarmee ik kan bellen.



Groetjes,

Angèle Wagemans
Hoi Orchidee, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat vervelend dat het lijkt alsof je bent afgesloten omdat het abonnement is verlopen. Dit is gelukkig niet het geval, want als jouw abonnement afloopt, sluiten we natuurlijk niet zomaar jouw telefoon af! Gelukkig heb je inmiddels weer contact gehad met de telefonische klantenservice en kun je weer bellen. Ik heb het idee dat er lokaal iets aan de hand was met het netwerk. Mijn collega heeft je daarom de tip heeft gegeven om de simkaart te testen in een andere telefoon als de problemen terugkomen 🙂.



Ik hoop dat ik je met deze reactie gerust heb gesteld 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer