Skip to main content
Ik heb nummerbehoud aangevraagd, maar bevind me in het buitenland (langdurig, maar houd naast mijn lokale nummer wel NL nummer aan). Ik vroeg me af of mijn telefoon om mijn nummer over te kunnen zetten zich in Nederland moet bevinden op de datum van overzetten. Met een andere provider heb ik hier eerder wat gedoe mee gehad, vandaar dat ik het me afvraag. 



alvast bedankt!
Ik bevind mij ook langduring in het buitenland, maar voor het overzetten van mijn oude nummer hoefde ik niet naar Nederland te komen. Het enige is dat er kans is dat je oorspronkelijke forumnaam niet meer herkend wordt, dan moet je of een nieuwe aanmaken, of een moderator om hulp vragen.
Ik heb nummerbehoud aangevraagd, maar bevind me in het buitenland (langdurig, maar houd naast mijn lokale nummer wel NL nummer aan). Ik vroeg me af of mijn telefoon om mijn nummer over te kunnen zetten zich in Nederland moet bevinden op de datum van overzetten. Met een andere provider heb ik hier eerder wat gedoe mee gehad, vandaar dat ik het me afvraag. 



alvast bedankt!




Hoi Jannie,



Goed van je, dat je het even vantevoren vraagt. Je simkaart hoeft zich niet in Nederland te bevinden op het moment van overzetting.

Je moet hem wel even activeren op de website voor de dag van overzetting, maar dat kan ook vanuit het buitenland.



Mocht je er ook mee willen bellen in het buitenland, dan moet je die optie nog wel even aanzetten op Mijn Simyo. Je vindt de optie "Bellen in en naar het Buitenland" onder het tabblad Overzicht, helemaal onderaan de pagina.



Heb ik je vraag hiermee beantwoord?



Groetjes,

Charlene
Ik bevind mij ook langduring in het buitenland, maar voor het overzetten van mijn oude nummer hoefde ik niet naar Nederland te komen. Het enige is dat er kans is dat je oorspronkelijke forumnaam niet meer herkend wordt, dan moet je of een nieuwe aanmaken, of een moderator om hulp vragen.



Hoi Scotsman,



Jannie heeft pas 1 reactie, dus die zal nog niet zo gehecht zijn aan haar forum-identiteit. ;)

Gelukkig hebben we jou terug in ere kunnen herstellen :)



Groetjes,

Charlene
Hoi allebei,



ah dat is super :)

Ja, Charlene, ik weet voldoende zo, bedankt! 



En haha inderdaad, ik verlies niet zoveel als ik m'n forumnaam kwijtraak :)
Hoi allebei,



ah dat is super :)

Ja, Charlene, ik weet voldoende zo, bedankt! 



En haha inderdaad, ik verlies niet zoveel als ik m'n forumnaam kwijtraak :)




Hoi Jannie,



Graag gedaan en een fijne dag.

Reageer