Skip to main content
Ik heb me aangemeld vorige maand voor simonly abonnement bij Simyo. Mijn huidige abonnement bij Telfort loopt nog 01-05-2014. Nu heb ik gevraagd om nummerbehoud, maar krijg afwijzing van Simyo, wegens nog meer dan 60 dagen voor 1 mei. Nu probeer ik vandaag via mijn Simyo nummerbehoud aan te vragen. Lukt nog steeds niet en Telfort zegt dat ik dat bij Simyo moet aanvragen. Wat nu? Graag z.s.m. info.
Ik heb me aangemeld vorige maand voor simonly abonnement bij Simyo.



Heb je indertijd tijdens het proces van aanvragen van dat simonly abonnement dan niet gelijk gekozen voor nummerbehoud?

Het klopt dat Simyo dit regelt met je huidige provider Telfort.
[quote]Ik heb me aangemeld vorige maand voor simonly abonnement bij Simyo.



Heb je indertijd tijdens het proces van aanvragen van dat simonly abonnement dan niet gelijk gekozen voor nummerbehoud?

Het klopt dat Simyo dit regelt met je huidige provider Telfort.

Ja. Ik heb gekozen voor nummerbehoud, maar blijkbaar kan dit pas binnen 60 dagen vanaf 01-05-2014 en niet eerder. Moet ik dan wachten tot 5 of 10 maart? Wat moet ik dan doen?
Hoi molen,



Welkom op het forum van Simyo :)



Ik zie dat je al meerdere malen contact hebt gehad met onze klantenservice. De reden waarom je aanvraag is afgewezen omdat je te vroeg een aanvraag hebt gedaan. Je kunt pas 2 maanden voor het einde van je contract een aanvraag indienen, anders wordt deze standaard afgewezen. Je geeft aan dat je contract op 01-05-2014 eindigt. Je kunt dan vanaf 02-03-2014 een nieuwe aanvraag indienen op Mijn Simyo. Dit gaat niet automatisch. Dit hebben we ook aangegeven in de eerste afwijzing van je aanvraag.



Jij hoeft dit nu niet meer te doen, omdat er al een nieuwe aanvraag voor je gedaan is. Dit is per e-mail aan je doorgegeven. Je ontvangt binnen 5 werkdagen een e-mail van onze afdeling nummerbehoud. Zij geven aan op welke datum wij je telefoonnummer mogen overnemen van je huidige provider.



Is dat zo helemaal duidelijk of heb je nog andere vragen? 🙂

Reageer