Skip to main content
Beste Simyo,



Ik ben al een tijdje bezig om over te stappen van mijn huidige provider (Ziggo Mobiel), naar jullie. Ik wil hierbij graag mijn nummer behouden. Dit zorgt nu al die tijd al voor oponthoud. De eerste paar keren dat ik de nummeraanvraag heb ingevoerd kreeg ik een mailtje van jullie dat het simkaartnummer volgens Ziggo niet klopte. Nu heb ik het laatst voor de vierde keer geprobeerd, en kreeg ik een mailtje dat de aanvraag van mijn nummerbehoud was afgewezen door Ziggo, met als reden: overig. Nu heb ik net Ziggo gebeld en zij geven aan dat deze aanvraag inderdaad tot op heden niet gelukt is, doordat ze van jullie nog nooit een aanvraag hebben gehad om mijn nummer vrij te geven. Ik ben nu al een paar maanden bezig met overstappen, en ben een beetje klaar met deze rompslomp. Zeker omdat ik inmiddels van beide providers facturen ontvang. Ik wil dat de overstap alsnog z.s.m. geregeld wordt.



M.v.g. 
Hoi lauracoppens,



Welkom op het forum :)



Naar aanleiding van je bericht heb ik je even gebeld. Graag geef ik je nog een toelichting.



Ik begrijp dat je na 5 afwijzingen er een beetje klaar mee bent, vandaar dat ik je even belde 😉 Na controle van je gegevens heb ik een e-mail gestuurd naar onze afdeling nummerbehoud. Zij zullen handmatig een nieuwe aanvraag voor je indienen. Ik ga er vanuit dat het nu wél goed gaat.



Je ontvangt binnen 5 werkdagen een e-mail van onze afdeling nummerbehoud. Daarin staat de datum waarop het nummer wordt overgenomen. Mocht je toch weer een afwijzing krijgen, laat je het mij dan weten? Ik zal er dan weer persoonlijk voor je achteraan gaan :)



Als je nummerbehoud is goedgekeurd horen we dat uiteraard ook graag! 🙂

Reageer