.

Beantwoord

Aanvraag nummerbehoud verkeerd ingevuld

  • 1 November 2013
  • 1 reactie
  • 7942 Bekeken

Hoi,

Ik heb per ongeluk een aanvraag nummerbehoud gedaan voor mijn verkeerde nummer. Ik heb zowel een prepaid nummer van simyo als sinds kort een sim-only abbonement. Omdat ik kennelijk in eerste instantie het verkeerde simkaartnummer had ingevuld bij de aanvraag van portering voor het sim-only abbonnement moest ik dit zojuist opnieuw proberen. Helaas was ik toen dus met de verkeerde account ingelogd.
Concreet: is het mogelijk om het porteringsverzoek voor mijn prepaidnummer te annuleren en die van mijn sim-only niet?
icon

Beste antwoord door Natascha 4 November 2013, 10:43

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi,

Ik heb per ongeluk een aanvraag nummerbehoud gedaan voor mijn verkeerde nummer. Ik heb zowel een prepaid nummer van simyo als sinds kort een sim-only abbonement. Omdat ik kennelijk in eerste instantie het verkeerde simkaartnummer had ingevuld bij de aanvraag van portering voor het sim-only abbonnement moest ik dit zojuist opnieuw proberen. Helaas was ik toen dus met de verkeerde account ingelogd.
Concreet: is het mogelijk om het porteringsverzoek voor mijn prepaidnummer te annuleren en die van mijn sim-only niet?


Hoi Valentijn,

Welkom op het forum!
Ik zal het verzoek voor nummerbehoud annuleren die je hebt aangevraagd op je Simyo prepaid aansluiting. Het verzoek voor nummerbehoud op je Simyo abonnement laat ik door lopen. Zodra er bericht is van je provider over nummerbehoud dan krijg je een
e-mail van Simyo hier over.

Reageer