Hoi,
Ik heb per ongeluk een aanvraag nummerbehoud gedaan voor mijn verkeerde nummer. Ik heb zowel een prepaid nummer van simyo als sinds kort een sim-only abbonement. Omdat ik kennelijk in eerste instantie het verkeerde simkaartnummer had ingevuld bij de aanvraag van portering voor het sim-only abbonnement moest ik dit zojuist opnieuw proberen. Helaas was ik toen dus met de verkeerde account ingelogd.
Concreet: is het mogelijk om het porteringsverzoek voor mijn prepaidnummer te annuleren en die van mijn sim-only niet?
Bladzijde 1 / 1
Ik heb per ongeluk een aanvraag nummerbehoud gedaan voor mijn verkeerde nummer. Ik heb zowel een prepaid nummer van simyo als sinds kort een sim-only abbonement. Omdat ik kennelijk in eerste instantie het verkeerde simkaartnummer had ingevuld bij de aanvraag van portering voor het sim-only abbonnement moest ik dit zojuist opnieuw proberen. Helaas was ik toen dus met de verkeerde account ingelogd.
Concreet: is het mogelijk om het porteringsverzoek voor mijn prepaidnummer te annuleren en die van mijn sim-only niet?
Hoi Valentijn,
Welkom op het forum!
Ik zal het verzoek voor nummerbehoud annuleren die je hebt aangevraagd op je Simyo prepaid aansluiting. Het verzoek voor nummerbehoud op je Simyo abonnement laat ik door lopen. Zodra er bericht is van je provider over nummerbehoud dan krijg je een
e-mail van Simyo hier over.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.