Skip to main content
Hallo,



Ik wil graag de aanvraag voor nummerbehoud annuleren en gewoon van het nieuwe nummer gebruik maken.

Doordat de aanvraag nog steeds actief is (deze is mislukt wss omdat het ouwe nummer al afgesloten was) kan ik niet overstappen naar simonly, en nu nog teveel betaal met het bellen. Ik heb al eens eerder een email gestuurd hiervoor maar nog niks terug gehoord daarvan.

Hopenlijk kunnen jullie me helpen.



Met vriendelijke groet,

Wantoo
Hoi Wantoo, welkom op het Simyo forum :)



Ik heb even gezicht of ik een mailtje kon vinden vanaf je e-mailadres, maar helaas is er niets binnengekomen. Naar welk mailadres heb je het gestuurd?

Op zich maakt het qua prepaid bellen en sms'en niet uit of je dat met je tijdelijke of definitieve nummer doet.

Jouw nummerbehoud werd afgekeurd omdat je het verkeerde simnummer of telefoonnummer had opgegeven. Als je de juiste gegevens hebt kunnen we als nog wel nummerbehoud aanvragen.

Als je dat niet wilt, dán kunnen we dat nummerbehoud helemaal cancelen.



Laat je even weten wat je wilt?
Hallo Ernst,



Bedankt voor de reactie.

De gegevens wat ik heb ingevoerd voor het nummerbehoud klopt maar dat nummer heb ik het laatste in april 2012 gebruikt omdat ik in het buitenland zat.

De email had ik verstuurd via de contact pagina op jullie site.

Ik gebruik het nummer nu al en ik wilde dat omzetten naar een sim only. Zolang de aanvraag nog actief is laat de website dit mij echter niet toe.

Je kan dus de aanvraag annuleren.

Bvd Wantoo
Hoi Wantoo,



Ah ik begrijp dat je een foutmelding krijgt op Mijn Simyo wanneer je probeert over te stappen van Prepaid naar Sim Only via 'Stap over naar Sim Only'.



Ik heb dit doorgezet naar onze afdeling Nummerbehoud om dit voor je op te lossen. Zodra ik een terugkoppeling hierop heb gekregen, laat ik je dit weten!
Hoi Wantoo,



Ik heb zojuist de terugkoppeling gehad dat je nu via Mijn Simyo de overstap moet kunnen maken naar Sim Only.



Hoor graag van je of het is gelukt! 🙂
Hoi Kim,



Bedankt voor de directe oplossing.

Ik zie dat het nummerbehoud niet meer actief is en kan nu ook de aanvraag voor sim only starten.
Hoi Wantoo,



Fijn dat je het even doorgeeft 😮 Super dat je het meteen ziet op Mijn Simyo. Je kan inderdaad vanaf nu overstappen naar een Sim Only abonnement.



We zien je graag terug op het forum.

Reageer