.

Beantwoord

Aanvraag nummerbehoud nog niet verwerkt

  • 17 September 2012
  • 1 reactie
  • 273 Bekeken

Ik heb nu twee weken geleden een pre-paid pakket aangevraagd met nummerbehoud van mijn huidige simyo abonnement. Gezien ik naar het buitenland verhuis is dit de enige mogelijkheid om mijn telefoon nummer aan te houden.

Ik kreeg een foutmelding tijdens de aangraag van nummer behoud, en heb direct een email verstuurd, en gedurende de laatste twee weken verschillende malen geprobeerd te bellen. Telkens is het drukker dan normaal, en mijn email vraag is ook nog steeds niet beantwoord.

Ik zit na 2 weken opnieuw proberen inmiddels al 30 minuten in de wacht aan de telefoon, zonder dat er een hoeveelheid wachtende word aangegeven, dus ik begin mij af te vragen of er uberhaupt iemand achter de telefoon zit. 

Ik wil graag een antwoord, en een bevestiging van de portering van Mijn huidige abonnement naar de pre paid.

Ik verhuis volgende week naar het buitenland, en heb simpel weg geen tijd meer oim uren aan de lijn te hangen voor een van de meest voorkomende handelingen die u berijf uitvoerd. Merkwaardig moet ik zeggen.

Ik hoop spoedig een reactie te krijgen.
icon

Beste antwoord door Alex 18 September 2012, 10:33

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Bartkneepkens,

Ik zie dat je inderdaad een prepaid bestelling hebt gedaan. Je hebt echter nog niet (volledig) het nummerbehoud formulier ingevuld. Als je inlogt met je tijdelijk toegewezen telefoonnummer, kun je alsnog dit formulier invullen. In dit topic staat uitgelegd hoe je het formulier precies moet invullen en wat je vervolgens moet doen. Zodra alles is aangepast duurt het 5 werkdagen voor dat het telefoonnummer is over gezet. Kan je aangeven of het is gelukt?

Groetjes,

Alex

Reageer