.

Vraag

Aanvraag nummerbehoud, niet toegestaan

  • 16 April 2012
  • 2 reacties
  • 347 Bekeken

Badge
hallo,
Ik wil graag weten waneer mijn nummer wordt overgezet,
Vorige week heb mijn (juiste) sim kaart gegevens door gegeven, ( dit was de eerste keer mis gegaan, mijn eigen schuld) en bevestiging gekregen dat
het binnen 5 werkdagen opgelost zou worden, inmiddels zijn we bijna 7 werkdagen verder, en vanmiddag kreeg ik een mailtje dat
mijn vorige provider, het verzoek voor nummerboud heeft afgewezen.
In de mail stond te lezen dat ik contact op moest nemen met mijn vorige provider, zo gezegd zo gedaan, maar bij mijn vorige provider kreeg
ik te horen dat er helemaal geen gegevens meer bekend zijn van mij!
Ik weet nu niet bij wie de fout nu ligt,, ik ben het een beetje zat aan het worden... ik begin spijt te krijgen dat ik ben overgestapt naar SYMIO.
Ik ben zelfstandig ondernemer, en nu niet bereikbaar op mijn oude nummer, hierdoor loop ik veel afspraken mis!
GR.

2 reacties

Badge
hallo,
Ik wil graag weten waneer mijn nummer wordt overgezet,
Vorige week heb mijn (juiste) sim kaart gegevens door gegeven, ( dit was de eerste keer mis gegaan, mijn eigen schuld) en bevestiging gekregen dat
het binnen 5 werkdagen opgelost zou worden, inmiddels zijn we bijna 7 werkdagen verder, en vanmiddag kreeg ik een mailtje dat
mijn vorige provider, het verzoek voor nummerboud heeft afgewezen.
In de mail stond te lezen dat ik contact op moest nemen met mijn vorige provider, zo gezegd zo gedaan, maar bij mijn vorige provider kreeg
ik te horen dat er helemaal geen gegevens meer bekend zijn van mij!
Ik weet nu niet bij wie de fout nu ligt,, ik ben het een beetje zat aan het worden... ik begin spijt te krijgen dat ik ben overgestapt naar SYMIO.
Ik ben zelfstandig ondernemer, en nu niet bereikbaar op mijn oude nummer, hierdoor loop ik veel afspraken mis!
GR.

Probleem inmiddels opgelost, ik hoop nu zonder problemen verder te kunnen.
bedankt.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Visser,

Wij zijn blij om te vernemen dat het probleem is opgelost.
Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen we dit graag.

Groetjes,

Manisha

Reageer