Skip to main content
Hallo,



ik heb een aanvraag gedaan voor nummerbehoud en vandaag mijn starterspakket van simyo ontvangen.

Bij activering kreeg ik de melding dat de ingangsdatum 29 augustus 2012 is, maar het probleem

is dat ik van vodafone een mail heb gekregen dat mijn nummer op 28 augustus 2012 wordt afgesloten

(op 14 augustus mailtje gekregen met de mededeling dat over 2 weken mijn nummer vervalt). Mijn

vraag is of jullie het voor elkaar krijgen om mijn vodafonenummer toch te porteren ondanks de vervaldatum.

Ik hoor het graag.



p.s. zag dat ik per ongeluk in de topicnaam een 'a' ben vergeten in 'aanvraag', sorry, kan het niet meer wijzigen.
Ik heb zojuist een mailtje gekregen van vodafone dat mijn nummerbehoud aanvraag goedgekeurd is en dat de overstap

plaatsvindt op 31 augustus 2012. Dat probleem is dus opgelost. Mijn laatste vraag dan: begint mijn abonnement dan als het ware op 1 september of telt het als 31 augustus en moet ik betalen voor die ene dag? Dit stond er namelijk op mijn.simyo.nl:



Afhankelijk van de datum waarop je abonnement ingaat, betaal je een evenredig deel van je abonnementskosten en krijg je een evenredig deel van het aantal minuten/sms'jes.
Welkom op het forum sim44,



Volgens onze gegevens is je nummerbehoud aanvraag inderdaad goedgekeurd voor 31/8. Je Simyo abonnement gaat daarom van start op 31/8. In dit topic kun je meer informatie vinden over de berekening van je belminuten bij de start van je abonnement.



Groetjes,



Alex
Bedankt voor je snelle reactie, het is me nu helemaal duidelijk.

Reageer