Eerste aanvraag voor nummer behoud mislukt vanwege fout simnummer. Daarna email gestuurd met goede sim nummer en ook nog contact gehad met klantenservice op 8/2/2013. In dit laatste contact is het goede simnummer doorgegeven en is aangegeven dat het nu goed zou zijn. Ik zie nu dat ik in enkele dagen al voor ruim 70 € heb verbeld! Baal hier flink van.
Mocht het toch nog steeds niet goed zijn dan zie ik per direct af van nummerbehoud.
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Steenbr,
Als je gebruik maakt van het tijdelijke Simyo nummer voordat je telefoonnummer is overgezet, hanteren we de buiten de bundel tarieven. Omdat er in jouw situatie gebruik is gemaakt van het tijdelijke telefoonnummer, is je verbruik buiten de bundel berekend. Ik zie overigens dat je gisteren contact hebt gehad met de klantenservice. Je nummerbehoud aanvraag is geannuleerd en je bundels zijn geactiveerd.
Groetjes,
Alex
Als je gebruik maakt van het tijdelijke Simyo nummer voordat je telefoonnummer is overgezet, hanteren we de buiten de bundel tarieven. Omdat er in jouw situatie gebruik is gemaakt van het tijdelijke telefoonnummer, is je verbruik buiten de bundel berekend. Ik zie overigens dat je gisteren contact hebt gehad met de klantenservice. Je nummerbehoud aanvraag is geannuleerd en je bundels zijn geactiveerd.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.