Beste medewerker van Simyo,
Mijn abonnement bij Hi loopt binnenkort af en ik heb een nieuw abonnement bij Simyo aangevraagd. Voor dit abonnement heb ik een aanvraag tot nummerbehoud gedaan.
Simyo heeft die aanvraag inmiddels naar Hi doorgestuurd, maar deze is afgewezen om de volgende reden: "Er is al een eerder verzoek tot nummerbehoud voor dit nummer goedgekeurd door de vorige provider."
Zou u me kunnen vertellen wat het probleem is? En wat kan ik doen om ervoor zorgen dat mijn abonnement zo snel mogelijk kan worden overgezet? Ik heb al contact opgenomen met Hi, maar is het mogelijk dat Simyo per abuis twee keer een verzoek tot nummerbehoud heeft ingediend?
Alvast hartelijk bedankt.
Met vriendelijke groet,
Mariëlle
Bladzijde 1 / 1
Hoi Maarie, welkom op het forum van Simyo en bij Simyo natuurlijk :)
Ik zie dat je hier ook telefonisch contact met ons hebt gehad en onze afdeling Nummerbehoud meteen de status van je aanvraag heeft gecorrigeerd en je inmiddels een bevestiging per e-mail hebt gehad dat we je nummer op 15-9 overnemen, klopt dat? :)
Ik hoor het graag van je en excuses voor de ontstane verwarring!
Ik zie dat je hier ook telefonisch contact met ons hebt gehad en onze afdeling Nummerbehoud meteen de status van je aanvraag heeft gecorrigeerd en je inmiddels een bevestiging per e-mail hebt gehad dat we je nummer op 15-9 overnemen, klopt dat? :)
Ik hoor het graag van je en excuses voor de ontstane verwarring!
Ja, dat klopt! Bedankt voor de hulp!
Hoi Maarie,
Top! 😃 Namens Kim graag gedaan.
We zien je graag terug op het Simyo forum 🙂
Top! 😃 Namens Kim graag gedaan.
We zien je graag terug op het Simyo forum 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.