Skip to main content
Hallo,



Ik heb op 15 januari een Simyo abonnement afgesloten en nummerbehoud aangevraagd. Ivm met netwerkproblemen bij mijn huidige provider (T-Mobile) kan ik daar per direct weg.



Ik heb hierover vorige week telefonisch contact gehad met jullie want T-mobile had gevraagd om deze netwerkproblemen er specifiek bij te vermelden aangezien zij dan een speciale manier van verwerken van nummerbehoud hanteren. Nu gaven jullie aan dat er al een aanvraag ingediend was bij T-mobile maar dat dit opnieuw gedaan zou worden maar dan MET een comment dat het om netwerkproblemen gaat.



Nu kreeg ik 17 januari een afwijzing voor nummerbehoud omdat mijn contract nog loopt tot 24-05-2014. Dus heb ik vandaag met T-mobile gebeld en zij geven aan dat zij alleen jullie eerste aanvraag van nummerbehoud hebben gehad en niet die met een comment. Dit is wel ECHT nodig zegt T-mobile!



Zouden jullie dit aub in orde kunnen maken?



Met vriendelijke groet,



Marije
Hoi Marijejanssen,



Welkom op het forum!

Ik heb een nieuw verzoek voor nummerbehoud voor je laten indienen met de opmerking. Zodra er een terug koppeling is van je huidige provider dan zul je een e-mail ontvangen.
Vanmiddag opnieuw een e-mail ontvangen dat de nummebehoudaanvraag is afgekeurd.

Geen idee wat hier allemaal fout gaat maar het schiet niet echt op zo. 

T-mobile heeft mij inmiddels al meerdere keren gezegd dat ik zonder problemen weg zou kunnen.



Zouden jullie nogmaals willen proberen om dit inorde te maken!



Mvg,



Marije
Hoi Marijejanssen,



Het verzoek is op 22 januari ingediend met een opmerking echter is het verzoek door T-mobile afgewezen.

Ik heb inmiddels een nieuw verzoek laten indienen met de opmerking.
Net nog maar een keer geprobeerd om zelf contact op te nemen met T-mobile klantenservice. Krijg nu een bandje waarop ingesproken is dat ik geen vragen meer kan stellen over nummerbehoud. Het laatste verzoek is afgewezen omdat de datum van nummerbehoud te ver in de toekomst zou liggen. Voor verder problemen moet ik contact opnemen met nieuwe provider!



Hopen dat het 3e verzoek dan wel goedgekeurd gaat worden. Heb ook al 10 dagen terug geld gestort naar T-Mobile om mijn gsm af te kopen.
Hoi marijejanssen,



Helaas is het verzoek om je telefoonnummer van T-mobile binnen 5 werkdagen over te nemen afgewezen. Ondanks de melding dat je vorige provider hiervoor toestemming had gegeven, is de aanvraag helaas toch afgewezen. We zullen daarom een nieuw verzoek indienen. Je ontvangt hier vanzelf weer een email over.



Groetjes,



Alex
Helaas na 3 weken nog steeds het nummerbehoud niet goedgekeurd. Ik wil deze week nog afwachten en als het dan nog niet geregeld is denk ik dat ik  mijn abonnement bij Simyo maar weer beeindig.



Ik ben inmiddels 39 weken zwanger en had het prettig gevonden als ik straks wanneer het nodig is normaal bereikbaar ben op mijn gsm, maar het ziet er toch naar uit dat dit moeilijk gaat worden. Gelukkig hebben we nog een vaste telefoon is huis mocht het echt nodig zijn.



Zou jullie aub nogmaals kunnen proberen om alles netjes geregeld te krijgen???



Met vriendelijke groet,



Marije Janssen
Hoi marijejanssen,



Omdat wij inmiddels 3 keer een verzoek hebben ingediend met de vraag het telefoonnummer met 5 werkdagen over te nemen en het ook 3 keer is afgewezen, hebben we even contact opgenomen met T-mobile. Ze hebben aangegeven dat er nog geen officiële bevestiging in hun systeem staat waaruit blijkt dat het het telefoonnummer eerder mag worden overgezet. Ik raad je daarom aan even contact op te nemen met T-mobile. Helaas kan Simyo hier nu verder geen invloed op uitoefenen.



Groetjes,



Alex
Ik heb zojuist zelf weer contact gehad met T-mobile. Volgens hun systeem is wel bekend dat ik eerder onder mijn contract uit kan ivm netwerkproblemen. Ze hebben ook gecontroleerd of de afkoopsom voor mijn gsm ontvangen was, dit geld was ook al geruime tijd bij hun binnen. Dus in principe zou ik volgens hun administratie direct over kunnen stappen naar Simyo met nummerbehoud.



Degene die ik gesproken heb bij T-mobile zou het intern nog een keer aankaarten dat het al 3 keer fout gegaan is en ook zouden ze contact opnemen met Simyo hierover. Dus als het goed is horen jullie nog van hun en moet het toch snel geregeld kunnen worden.



Graag word ik op de hoogte gehouden over evt ontwikkelingen!



Marije
Hoi marijejanssen,



We gaan een nieuw verzoek indienen om het telefoonnummer binnen 5 werkdagen over te nemen. Je ontvangt vanzelf weer bericht per email.



Groetjes,



Alex

Reageer